Terugroepactie Spektrum AR 6250 ontvangers

Status
Niet open voor verdere reacties.
[mod] Gaat jouwe posting over het omruilen van een AR 6250?
Nee --> draadvervuiling.

Gezeur over 2.4 kan zomaar in een ander nieuw draadje.
[/mod]

Laatst bewerkt:
Bij toeval stuitte ik op dit draadje:

Model Flying

Ik vlieg nog op 35 mHz, al 14 jaar met dezelfde zender een Futaba FC16.
Nooit problemen mee gehad tot een forse storing afgelopen weekend, waarbij de kist gelukkig redelijk in mijn richting neerstortte en ik vanzelf weer controle kreeg. Met angstzweet in de bilnaad de kist rustig kunnen landen.
Gelijk hierna ben toch maar eens info over een nieuwe zender gaan zoeken.

Maar daarbij komt ik toch ook redelijk verontrustende verhalen tegen, zoals in het draadje hierboven waar het voornamelijk over Spectrum gaat.

Is het nou opgeblazen paniek of is er echt iets (nog) niet helemaal OK met 2.4?

Patrick Nanninga

Het door mij geposte linkje gaat volledig over spectrum apparatuur.
Ik heb het helemaal niet over futaba 2.4!
Ik heb er wel een algemene vraag over 2.4 bij gezet, mag dat niet?

Naar mijn mening is deze paternalistische post volledig onterecht en ik zou het graag gerectificeerd zien!

Mvg
Patrick
Zooo, die is snel op z'n tenen getrapt...

Ik heb topic geopend omdat er een probleem is met een bepaald type ontvanger, zodat mensen die kostenloos kunnen ruilen voordat ze (zoals ik :() een toestel verliezen.

Je post gaat over een crash met een Futaba 35mhz systeem, een algemeen 2.4Ghz problemen topic op een ander forum en je zorgen over de 2.4Ghz techniek, geen van deze zaken heeft ook maar iets met het onderwerp te maken.

Vervolgens val je mod aan die daar een terechte opmerking over maakt en eis je rectificatie :confused: Excuus naar Mod lijkt mee meer op de plek dan rectificatie door Mod...

O ja, Spektrum is met een K ;)

jongens, jongens, wat gaat het hier altijd fel aantoe zeg!. Ik krijg hier steeds meer de indruk dat er een paar "goede jongens"zijn die vinden (mischien terecht) dat ze alles wel weten en dat als iemand anders een vraag stelt, die ze ook maar iets af vinden wijken van wat zij vinden gelijk worden afgebrand. Geef gewoon antwoord en meldt anders niets. Behalve als het topic compleet een andere kant opgaat is een reactie op zijn plaats.

Als iemand vraagt "wat voor auto of vliegtuig moet ik kopen"komt er altijd van dezelfde personen de reactie ( en dit doe ik zo uit mijn hoofd, zo vaak heb ik hat al gelezen) ga naar, een club , lees de stickies , zoek op google. tuurlijk is dat mischien ook wel zo maar reageer dan gewoon niet.

De sfeer is hier niet gezellig !!!

(deze post zal ook wel gebaned worden want heeft niets met topic te maken ) dussss!!!!

Jongens,
Dit is echt helemaal niet mijn bedoeling.

Ik wilde wijzen op een draadje waarin met name spektrum apparatuur ter discussie wordt gesteld in een draadje over problemen met een spektrum ontvanger.
Mijn eigen ervaring met mijn zender was enkel een inleiding en heeft er verder niets mee te maken.
Ik vond het relevant voor dit draadje en stelde er een algemene vraag bij.
Zo off topic was het toch niet? Ik vond dit wat overtrokken.
Maar als het echt als vervuiling van deze topic wordt gezien haal ik m'n posts er net zo goed uit.

groet!
Patrick

Waar het in dit geval om gaat is niet de vraag over 2,4GHz maar over een terugroepactie voor een specifieke ontvanger van Spektrum. Vandaar de terechte opmerking van Niek.

Je kunt je vraag gerust stellen maar dan wel in een bestaand of nieuw draadje.

bij ons in de club heeft spektrum al een slechte naam..ik heb een dx6i voor mijn blade 300x(heli) en een futaba T10cp voor de trex 500 en 550.had een ar 6250 op mij quadcopter zitten en niks dan probs(die zat wel tussen de carbonfiber)

Gasten, astenblief é, gaat over een inruil actie van 2 tot 3 jaar geleden die volledig achterhaald is inmiddels........

Dan moet je niet verbaasd zijn dat er onzin berichten op volgen.......

[mod]Aangezien het compleet achterhaald is gaat deze dan ook op slot....

Un4given, 3 gehele posts waarvan er één reeds verwijderd werd en het gaat alleen maar over Spectrum bashen......Als het mis is dan horen wij het graag via een gemotiveerd antwoord, zeggen dat het slecht is zonder meer doen we niet aan mee, je bent gewaarschuwd, doe er je voordeel mee....(en neen ik ben geen Spectrum fan)....[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back