D
duncker
Guest
ik heb ze geladen met de ultramat en die detecteert dat er iets fout is en stopt met laden , ik heb ze dan in de energizer lader gestopt en ook deze detecteert dat ze niet goed zijn ( controle lampje geeft een error aan en stopt met laden) , daarna heb ik ze met een simprop lader willen laden omdat deze niet in staat is om te detecteren met het gedacht dat ze over de error zouden laden en dat de batterijen goed zouden komen ( dit op 100 mAh) ,na bepaalde tijd heb ik ze dan uitgemeten en ik blijf 0V meten.
De batterijen had ik in de zomer gekocht , dus niet erg lang geleden , ik had er toen zo'n 15 pakken gekocht , zowel AA , AAA , en met de vorige die ik geopend had had ik geen probleem .
Zo'n jaartje geleden heb ik al zoiets meegemaakt met batterijen die ik in het kruidvat gekocht had , maar toen stond ik er niet bij stil omdat het maar om een enkel pak ging , maar nu zijn het er degelijk meer .
k'weet echt niet hoe dit komt , misschien heb ik gewoon al de slechte gekocht.
De batterijen had ik in de zomer gekocht , dus niet erg lang geleden , ik had er toen zo'n 15 pakken gekocht , zowel AA , AAA , en met de vorige die ik geopend had had ik geen probleem .
Zo'n jaartje geleden heb ik al zoiets meegemaakt met batterijen die ik in het kruidvat gekocht had , maar toen stond ik er niet bij stil omdat het maar om een enkel pak ging , maar nu zijn het er degelijk meer .
k'weet echt niet hoe dit komt , misschien heb ik gewoon al de slechte gekocht.