Wie wil er voor mij testen hoe zijn/haar zender reageert.
Het gaat om het volgende:
Ik heb op dit moment 3 uitbreidingmodules er in zitten (4+4)
Alle knoppen en schakelaars staan in het midden.
Vervolgens draai ik aan kanaal 8 nr 3 , dit werkt tot ik kanaal 6 of 7 of 8 nr 1 de ene kant op zet.
Dan reageert kan8.3 niet meer, pas wanneer nr 1 weer uit de buitenste positie komt gaat 8.3 naar de eerder gekozen stand.
Dit zelfde gebeurd ook met kanaal 6 of 7 of 8 met nr 8.
Het lijkt er op dat de nr's 1 en 8 de boel neppen als ze in een uiterste stand staan.
Ik heb het ook al mee gemaakt dat 3 weer ging werken als 1 in de ene stand stond en 8 de andere kant op.
Met de nr's 2,3,4,5,6,7 in de ene of andere stand werkt alles wel ok.
Daarbij maakt het ook niet uit of het schuifpotmeters, draaiknoppen of schakelaars zijn.
WIE KAN DIT VOOR MIJ EENS TESTEN ?
Want ik ben een beetje bang dat er een structurele fout in de modules zit.
LET OP : het hoeft niet zo te zijn, maar het lijkt er wel op.
Was eerst bang dat de 4de en 5de modules (die er eerder ook bij zaten) roet in het eten gooiden, omdat alle 5 de modules dan via slechts 1 draad in serie met de zend print praten.(op voorstel van Corrien)
Ik wacht met spanning op jullie, want in de toekomst heb ik wel degelijk alle kanalen nodig.
Ik heb nu van ieder blokje de nr's 1 en 8 NIET in gebruik en dat werkt nog goed.
Nog plaatjes van mijn zender op dit moment:
Het gaat om het volgende:
Ik heb op dit moment 3 uitbreidingmodules er in zitten (4+4)

Alle knoppen en schakelaars staan in het midden.
Vervolgens draai ik aan kanaal 8 nr 3 , dit werkt tot ik kanaal 6 of 7 of 8 nr 1 de ene kant op zet.
Dan reageert kan8.3 niet meer, pas wanneer nr 1 weer uit de buitenste positie komt gaat 8.3 naar de eerder gekozen stand.
Dit zelfde gebeurd ook met kanaal 6 of 7 of 8 met nr 8.
Het lijkt er op dat de nr's 1 en 8 de boel neppen als ze in een uiterste stand staan.
Ik heb het ook al mee gemaakt dat 3 weer ging werken als 1 in de ene stand stond en 8 de andere kant op.
Met de nr's 2,3,4,5,6,7 in de ene of andere stand werkt alles wel ok.
Daarbij maakt het ook niet uit of het schuifpotmeters, draaiknoppen of schakelaars zijn.
WIE KAN DIT VOOR MIJ EENS TESTEN ?
Want ik ben een beetje bang dat er een structurele fout in de modules zit.
LET OP : het hoeft niet zo te zijn, maar het lijkt er wel op.
Was eerst bang dat de 4de en 5de modules (die er eerder ook bij zaten) roet in het eten gooiden, omdat alle 5 de modules dan via slechts 1 draad in serie met de zend print praten.(op voorstel van Corrien)
Ik wacht met spanning op jullie, want in de toekomst heb ik wel degelijk alle kanalen nodig.
Ik heb nu van ieder blokje de nr's 1 en 8 NIET in gebruik en dat werkt nog goed.
Nog plaatjes van mijn zender op dit moment:
Laatst bewerkt door een moderator: