TF B25 Electro

Zoeken op woorden van minder dan 4 karakters kan niet, daarom heb ik met Ixquick Metasearch binnen het forum gezocht en ook daar niets mee binnen het forum kunnen vinden.

Voor alle zekerheid, gezien je lage postcount, een wedervraag: wat is jouw vliegervaring?

Tf b25

Zoeken op woorden van minder dan 4 karakters kan niet, daarom heb ik met Ixquick Metasearch binnen het forum gezocht en ook daar niets mee binnen het forum kunnen vinden.

Voor alle zekerheid, gezien je lage postcount, een wedervraag: wat is jouw vliegervaring?

Hey Ron,idd niet veel te vinden hiervan
Mijn vliegervaringen zijn redelijk goed ( denk ik toch )...
maar ben zo niet iemand die dat graag zegt van zichzelf.:)
vlieg toch al een dik jaar met verschillende warbirds..
De B25 gaat voormij normaal gezien niet echt een probleem geven.

ivm de B25 heb even naar motoren gezocht,en heb bij 3dextratime 2 motoren gekocht die het toestel zou moeten omhoog trekken..
motoren zijn goed voor 2x het gewicht van +4kg en dan maken ze een goeie vaart in de lucht..
toestel gaat rond de 8,5kg wegen normaal gezien
en gaat vliegen op 6s4500mAh

... Mijn vliegervaringen zijn redelijk goed ( denk ik toch )...
maar ben zo niet iemand die dat graag zegt van zichzelf.:) ...
Ik vraag dat altijd aan mensen die ik nog niet 'ken' om te voorkomen dat een iets te enthousiaste beginner aan dit toestel begint.
Je zou eens kunnen informeren op buitenlandse fora:
RCGroups.com: The ABCs of Radio Control - Aircraft, Boats, and Cars!
rconline.net
RC-Network Modellbau Magazin
RC Universe features rc cars, rc airplanes, rc helicopters, rc electric planes, rc boats, radio control jets, rc discussion forums, rc classifieds and auctions.

Of gewoon het hele internet Ixquicken met TF OR top-flite b-25 OR b25

Ik vraag dat altijd aan mensen die ik nog niet 'ken' om te voorkomen dat een iets te enthousiaste beginner aan dit toestel begint.
Je zou eens kunnen informeren op buitenlandse fora:
RCGroups.com: The ABCs of Radio Control - Aircraft, Boats, and Cars!
rconline.net
RC-Network Modellbau Magazin
RC Universe features rc cars, rc airplanes, rc helicopters, rc electric planes, rc boats, radio control jets, rc discussion forums, rc classifieds and auctions.

Of gewoon het hele internet Ixquicken met TF OR top-flite b-25 OR b25

hey ron
bedankt, ik ga daar wel even verder kijken of ik daar iets bruikbaar kan vinden..

grts scaleflyer

Hallo,
Ik vlieg sinds kort met de B25 van Hangar 9.
Kijk voor meer info op de site van modelvliegclub ikarus uit tubbergen, hier vind je ook een bouwverslag van het toestel.

Succes.
Egbertje

Hey Egbertje
bedankt voor de info...
mooi toestel ook, heeft hij al gevlogen?
Ik denk dat ik wel naar de 6s moet gaan met mijn B25
hoeveel weegt de jouwe?

mvg Scaleflyer

Tf b25

De mijne weegt 11kg en ik vlieg op 2x4s, de vlucht ging prima alleen was ik het hele veld nodig om los te komen, moet nog wat expirimenteren met de props gebruik nu 13x8 props.

Groeten
Egbertje

De mijne weegt 11kg en ik vlieg op 2x4s, de vlucht ging prima alleen was ik het hele veld nodig om los te komen, moet nog wat expirimenteren met de props gebruik nu 13x8 props.

Groeten
Egbertje

oow, weegt die dan zo zwaar ik heb wel nog niet alles ingebouwd,
maar dacht rond de 9 a 9,5 kg te komen...en span is 2m25
heb al enkele conversies gelezen op RC groups enzo..
en normaal zou deze gemakkelijk op de 6s omhoof moeten gaan...
maarja altijd afwachten...

grts Scaleflyer

Back