D
DutchRC
Guest
Halloa mensen 
Een paar dagen geleden kreeg ik onderstaande Pursuit van TFL Hobby binnen.. Daarbij moet ik ook metteen vertellen dat ik al een Pursuit had, maar dan van HobbyKing.. M'n 'oude' Pursuit is echter voorzien van 2 buitenboord motoren.. Een heel andere boot dus
Bij deze een linkje naar m'n bouwverslag van die Pursuit: Bouwverslag Pursuit 1
En ook een linkje naar de Nieuwe Pursuit: TFL Hobby Pursuit
In dit topic zal video's plaatsen met een overview van de boot.. Daarna een 'hoe schoef je zo'n boot op de juiste manier in elkaar', en uiteraard daarna ook vaar-video's
Laten we beginnen met de Show & Tell:
Specs:
Length: 82cm - 32.3"
Width: 24cm - 9.5"
Height: 16cm - 6.3"
Weight: 3.8kg - 143 oz
Motor: 3660 1620KV
ESC: 125A
Servo: not included
Propellor: 42mm
En om af te sluiten, heb ik ook nog een vraag: bij mijn eerste Pursuit heb ik een kap-sluiting gemaakt met magneten.. Op zich werkt dat so-far prima.. Maar ik verwacht dat deze nieuwe Pursuit wat harder zal (gaan) lopen..
Weet alhier misschien iemand een handige kap-sluiting voor de Pursuit romp??

Een paar dagen geleden kreeg ik onderstaande Pursuit van TFL Hobby binnen.. Daarbij moet ik ook metteen vertellen dat ik al een Pursuit had, maar dan van HobbyKing.. M'n 'oude' Pursuit is echter voorzien van 2 buitenboord motoren.. Een heel andere boot dus

Bij deze een linkje naar m'n bouwverslag van die Pursuit: Bouwverslag Pursuit 1
En ook een linkje naar de Nieuwe Pursuit: TFL Hobby Pursuit
In dit topic zal video's plaatsen met een overview van de boot.. Daarna een 'hoe schoef je zo'n boot op de juiste manier in elkaar', en uiteraard daarna ook vaar-video's

Laten we beginnen met de Show & Tell:
Specs:
Length: 82cm - 32.3"
Width: 24cm - 9.5"
Height: 16cm - 6.3"
Weight: 3.8kg - 143 oz
Motor: 3660 1620KV
ESC: 125A
Servo: not included
Propellor: 42mm
En om af te sluiten, heb ik ook nog een vraag: bij mijn eerste Pursuit heb ik een kap-sluiting gemaakt met magneten.. Op zich werkt dat so-far prima.. Maar ik verwacht dat deze nieuwe Pursuit wat harder zal (gaan) lopen..
Weet alhier misschien iemand een handige kap-sluiting voor de Pursuit romp??
Laatst bewerkt door een moderator: