the beginning - lama v4

• Topicstarter Topicstarter nismodude
  • Startdatum Startdatum
Hoi Lama,

Oorzaak van je crash ligt zeer waarschijnlijk aan een te zwak ontvangstsignaal. Reden hiervoor is de opgerolde antenne. Dus uitrollen ergens in je romp of, zoals velen doen, een rietje aan je skid maken en de antenne daar doorheen voeren. Let wel op dat ie nooit in je rotors kan komen.

Groeten,

Paul

Hoi Lama,

Oorzaak van je crash ligt zeer waarschijnlijk aan een te zwak ontvangstsignaal. Reden hiervoor is de opgerolde antenne. Dus uitrollen ergens in je romp of, zoals velen doen, een rietje aan je skid maken en de antenne daar doorheen voeren. Let wel op dat ie nooit in je rotors kan komen.

Groeten,

Paul

oke bedankt, ik dacht kan er niks aan hangen omdat hij dan te zwaar word.

maar rietje moet wel lukken idd :D

de antenne lag gewoon opgerold in de canopy (onveranderd sinds hij uit de doos kwam) en het is idd deze ombouwset...., nu nog even aan alle nodige stukken komen en het komt wel weer in orde... waarschijnlijk doe ik er meteen ook een verlengde staaf voor de bovenste blades bij, een keer bladestrike was voldoende, al blijf ik in het vervolg waarschijnlijk iets dichter bij de grond...;)

nu ja, de beoogde upgrades komen dus (uit noodzaak) in een versneld tempo op de heli...toch nog iets positiefs te meldden dus he...

groetjes, nismodude
Hoe noemt die ombouwset? Ik zou hem ook graag kopen.

Back