The Lazy Bee

Ik gebruik gewoon de linker stuurknuppel, gas dicht doen ivm trillingen van de prop en dan de knuppel in mijn geval naar links bewegen dan stelt hij zich scherp en daarna drukt de servo door.

full
Zo heb ik de aansturing gemaakt:
full

En het totaal gewicht van de Bee is 1138 gram inc camera.
Mvg

Laatst bewerkt door een moderator:
eenvoudig maar effectief ;)

en een iets grotere bee moet dat gemakkelijk kunnen dragen!

krijg bijna zin een grotere bee te gaan bouwen:zon:

mijn 50 cm bee vermaakt me heel goed op het moment...

en als de 3 andere projecten eindelijk eens klaar zijn mag ik pas serieus aan een grote bee denken... :mrgreen:

hoi

mijn lazy bee is nou ook eindelijk af en heeft zijn onbedoelde maiden al gemaakt.
Was even een test ritje door de tuin aan het maken en hij bleef hangen ik gaf wat extra gas en hij schoot los en steeg op. Had twee keuzes het hek in of maar proberen te vliegen:p Koos maar voor de tweede keuze dan had ik iedergeval nog plezier van het vliegen. Maar het lukte redelijk rondje boven de tuin gemaakt en toen maar geprobeerdt te landen. Was bijna gelukt maar raakte net een bamboe stok die de vleugel doorborde:(. Maar was voor de rest geen schade behalve een mooi gat door de vleugel :p.

hier een foto voor de eerste test

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha,

was wel even schrikken zeker 8-O ??

Tja, zo'n Bee heeft natuurlijk een lap van een vleugel, komt los voordat je het weet :)

Van welk materiaal heb je jou Bee gemaakt ? Het lijkt op de foto een soort van lichtblauw ?

Snel repareren die vleugel, want er komt mooi weer aan ...

Grtz,
Menno

Leuk gemaakt en wat jammer van dat gat in de vleugel.
Maar bewijs is geleverd, het vliegt!!!
Ach ze zijn gek op bomen die van mij heeft er ook al 2 keer ingehangen.
Er zijn er meer die in de boom gehangen hebben lees maar eens terug.
Dus er moet weer een nieuwe komen.
Succes met de echte maiden op het grote weiland!!
Ton

haha ja ik schrok me dood en moest na de landing wel even gaan zitten om bij te komen.:p Vleugel is al weer gerepareerd. Mijn bee is gemaakt van blauw soort piepschuim voor onder paket met allemaal kleine gaatjes erin. Je maakt er heel snel beschadigingen in, volgende keer maar echt depron kopen. De binnenkant is gemaakt van piepschuim dat onder de pizza's van de ah zit :p. En de echte maiden moet nog even wachten ben de komende weken met school naar Rome.

mvg.
Andreas

hallo
Mijn lazy bee heeft gister eindelijk zijn echte maiden gemaakt.
ze vloog niet echt stabiel, had wat last van windvlagen en er moet nog wat expo op het richtingsroer, want die overreageerde wel heel erg.

filmpje komt er aan als youtube een beetje gaat meewerken. Loopt steeds vast bij uplouden

mvg.
Andreas

Leuk Andreas hij doet het.
Niet voor niets gebouwd en zo te zien heel gebleven.
Hij is een beetje wiebelig misschien te veel wind.
De start en landingsbaan was ca. 2m korter kan het niet.
Mooi hoor een eigen toestel gebouwd en in de lucht.
Nu op naar de trainer.
Succes
Ton

ja uitslag verkleinen kan ik ook doen, wat is beter ? Met expo heb je dat als je het nodig hebt dat je nog steeds zover kan gaan. Iemand tips ?

mvg.
Andreas

Back