the Wings Nistelrode , verzameltopic

Discussie in 'Verenigingen' gestart door plotterwelt, 2 mei 2010.

  1. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    www.mvsb.nl

    weest welkom, zondag ochtend altijd volk...
     
  2. Danny Mulders

    Danny Mulders verslagschrijvers

    Lid geworden:
    7 aug 2004
    Berichten:
    3.382
    Locatie:
    oss
    Best triest dat je hier in het topic van een andere vliegclub openlijk komt werven voor je eigen vliegclub gerard, en dat voor notabene een moderator. Had hem dan op zijn minst een PB gestuurd.

    Veel vliegclubs hebben het al moeilijk en dan kom je hier even andere leden wegsnoepen. Niet netjes. Je weet niet of er bij deze club momenteel misschien andere zaken spelen die tijdelijk zorgen voor wat minder activiteit. Zo heb ik vernomen dat een vrij actief lid afgelopen jaar overleden is, en misschien spelen er nog wel andere zaken.

    Was er überhaupt wel een afsluiting van het vliegseizoen gepland dit jaar, of is dat gewoon een aanname uit gewoonte geweest waarbij Bop op goed geluk naar het veld is gereden?
     
    PH-TVS vindt dit leuk.
  3. Bop

    Bop

    Lid geworden:
    20 jun 2007
    Berichten:
    13
    Locatie:
    Grave
    Hallo Danny,

    ik zie dat je nog steeds actief bent op het forum. Ik reageer wat laat omdat ik geen regelmatige bezoeker ben.
    Maar op een of ander wijze moest ik toen even mijn frustratie kwijt. Helaas hebben we onlangs een algemene ledenvergadering gehad waarbij door stemming besloten is om met onze vereniging te stoppen. Dus zie ik me nu pas genoodzaakt om eens naar een andere club om te zien.
    Het aanbod van Gerard.nl heb ik niet overwogen, omdat ik oud en wijs genoeg ben om eerst maar een rustig de boel te laten bezinken. Verder liggen andere clubs dichter bij mijn woonplaats dan Son en Breugel. Dus eerst daar maar eens langs.
    Zoals je misschien nog weet Danny worden de activiteiten zo rond november voor het daaropvolgend jaar vastgezet, en sluiting vliegseizoen was altijd het laatste weekend van oktober. Nu ben ik bijna altijd op zondagmiddag aanwezig geweest, zo ook dat weekend (dus niet op goed geluk) maar ook toen stond ik daar alleen op het veld. De opkomst was dramatisch slecht. Wat ik begrepen heb is het leden aantal tot onder de twintig gedaald en dat is heel spijtig. Ook opvolging van een veel te jong gestorven penningmeester (Rob) en een aftredende voorzitter, bleek een probleem.
    Helaas, helaas, genoeg gezegd.

    Prettige feestdagen allen.

    Met vriendelijke groet,
    Gerard
     

Deel Deze Pagina