Three Dee RIGID van Jan Henseleit

Je gaat hem zien op de eerste D3D wedstrijd Steven;)

Hier een wat betere afbeelding,

1475010.bmp

Bestel formulier met bovenstaande kleuren schema plus de Vstabi 4.0 is verstuurd:D

Laatst bewerkt:
vraag me af of jan h nooit een heli is kwijtgeraakt :]
ik ben al aan t oefenen voor de speedcup , en ga met mn nt -tgv uitvoering het hele veld aanvegen om er daarna met de rigid hoofdprijs vantussen te gaan :]

Motormeter Gerd Giese (Elektromodellflug - alles Watt ihr Volt) over Pyro 30-12:
http://www.rc-network.de/forum/showthread.php?t=117411

Zo te zien worden vlakke magneten gebruikt. Gebogen magneten geven meer lijmoppervlak en betere koeling via de mantel. Geen idee hoe goed de gebruikte lijm is, qua kleefkracht warmtegeleiding. Verder minder kans op magnetische verzadiging waar de magneetranden de mantel raken maar ik neem aan dat Kontronik dat goed doorgerekend/gesimuleerd heeft.

"AntriebsKalkulator' in eerste alinea is www.yahoogroups.com/group/d-calc

Laatst bewerkt:
Meeting kalender van Jan Henseleit.

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]bisher geplante Flugtage 2009:[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]25. - 26. April ------------St. Johann / Pg. - Österreich[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]16. Mai---------------------Frotheim[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]21. Mai---------------------Heidelberger Vatertagsfliegen[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]23. - 24. Mai--------------Silbergrube / St. Pölten - Niederösterreich[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]11. Juni---------------------Pöting - Speed - Cup / Kreuztal Littfeld[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]31. Juli - 02. August-----RC-Heli- Treffen / Dietzenbach[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]11. - 13. September----Munich Heli Masters[/FONT]

Goed nieuws!!

Omdat Jan in elk land waar de Rigid verkocht wordt een aanspreekpunt wil, en mede omdat ik alle ins en outs van de Henseleit heli's ken en diverse topic's heb lopen over de diverse Henseleit heli's, wordt de Rigid van de week bij mij afgeleverd tegen een zeer sterk gereduseert tarief :-D
Zodra hij binnen is zal ik meteen met het bouwverslag beginnen.

So stay tuned!!

Gr,

Mario

Lucky you!!! Tof voor je Mario :-D

Wordt je nu een officiele promoter gesponsord door Henseleit? (begint het al aardig op te lijken;-) ) Of wordt je aan een aanspreekpunt voor de ervaringen met de rigid onder nederlandse gebruikers of technisch support misschien?

Ben benieuwd naar je verdere verslag,

Gr, Roy

gefeliciteerd mario !!!! zal wel een dagje vrij nemen worden heb ik zon vermoeden ?
streelt je ego ook wat lijkt me niet ?
dus jy bent ons aanspreekpunt he , ik zag ook al matt finke op rr verschijnen met een topic waarin hij zei dat daar alle engelstalige vragen door hem worden afgehandeld. [en vervolgens werd het topic gesloten en de man gewaarschuwd door mark ryder :[ ]
jan h gaat zich dus op alle fronten inmengen [eindelijk]
krijg ik het idee , nu hij ook met een team werkt , dat hij meer massa gaat produceren ?
want dit jaar is de td toch al uitverkocht ? en als t zo doorgaat duurd volgend jaar ook niet lang meer .
mvg ferry

Back