Three Dee RIGID van Jan Henseleit

Thank's Bas&Roy:)

Ik heb de groene genomen omdat ik deze de mooiste vind, maar op aanraden van Jan ook de gele gekocht omdat deze volgens hem het best zichtbaar is.

En de groene zie je best wel goed hoor zolang de zon er op schijnt;)

Laatst bewerkt:
De Rigid vliegt overduidelijk beter als de XL, dus..................

Gaat alleen op voor de heli, dus jullie hebben nog een kans:rolleyes:

Nou Mario,
Gefeliciteerd met de aanwinst!!
Het ziet er naar uit dat het knap spannend gaat worden in de b-klasse....
Eric heeft z'n trex 700 klaar, jij de TDR, Bennie doet ook erg goed zijn best.........

Steven

Het geluid is erg mooi !

Jammer dat bij hoge toeren de kap leek te resoneren, en dat hoor je duidelijk.

Het geluid is erg mooi !

Jammer dat bij hoge toeren de kap leek te resoneren, en dat hoor je duidelijk.

Dat is waarschijnlijk al opgelost Rene, de verticale antenne zat toen aan de buitenzijde van het frame in een stuk brandstof slang waardoor de canopy aan die kant vervormde, antenne zit nu aan de binnenzijde, denk dat het zo opgelost is, in Frotheim hoorde ik ook niks bij Jan zijn Rigid op hoge toeren.

En zo ziet hij er uit met de stickers:-D

P5201847.jpg

P5201846.jpg

Laatst bewerkt:
mario , qua vliegeigenschappen , is er erg veel verschil ?
is de rigid veel wendbaarder ? en qua snelheid dan ? want ik heb bij mn xl v91 niet het idee dat hij echt hoge snelheden haalt . in vergelijking tot mn nt is hij een stuk minder snel , wel 'rapper' maar niet op top .
nou heeft jou e uitvoering wat meer power , maar snelheid zit hem toch in de heli en niet in output , of niet?
mvg ferry

Niet zo zeer wendbaarder Ferry maar veel strakker, hij is echt snel maar dat is de XL ook, heb alleen de Rigid nog niet op 2000rpm gehad vanwege een resonantie in de kap bij dat toerental dus dat wordt nog een verassing.

Maar gewoon zondag naar de meeting komen met je heli's, kunnen we Drag-Racen.

Gr,

Mario

mario , qua vliegeigenschappen , is er erg veel verschil ?
is de rigid veel wendbaarder ? en qua snelheid dan ? want ik heb bij mn xl v91 niet het idee dat hij echt hoge snelheden haalt . in vergelijking tot mn nt is hij een stuk minder snel , wel 'rapper' maar niet op top .
nou heeft jou e uitvoering wat meer power , maar snelheid zit hem toch in de heli en niet in output , of niet?
mvg ferry

Verschil zit ook in v stabi.. Vergelijk je dat met paddles,ac 3x etc.

En natuurlijk neem ik de heli mee als ik kom ;) Begin steeds meer te wennen aan de stabi dus het knallen komt er ook weer zo langzamerhand uit.

Ontzettend stoer ding Mario! Ik ziet hem nu pas.
Ik ben zeer benieuwd wat hij jou gaat brengen mbt de wedstrijden.
6 juni wel van de partij neem ik aan? I'd love to see it!

Groeten en veel plezier en succes met je nieuwe skatje,
Tjerk ;)

Deze machine maakt echt indruk ! er stond toch aardig wat wind vanmiddag maar de Ridgid geeft geen krimp en gaat bizar hard :D

Back