Hallo;
Doordat de tanks en de pomp bij mijn vorige toestel erg ver van de turbine zaten heeft een vriend van mij dan de delay voor throttle up en down heel traag gezet op mijn wren 54 mk3. Up stond op 18 en down op 15.
Bij mijn nieuw toestel zit het allemaal wat dichter bij mekaar en hoeft deze hele trage respons niet meer. Nu heb ik deze namiddag wat met de waarden zitten werken tot ik terug aan een vlotte acceleratie en deceleratie kwam. Up heb ik nu op 8 staan en down op 10.
Mijn vraag is nu wanneer je eigenlijk aan de grens van accelereren-decelereren komt? Mag je de acceleratie zetten tot hij begint te ploffen bij kort van idle naar volgas en dan ééntje terugnemen in de waarde of speelt er meer mee?
En hetzelfde met de deceleratie, mag deze staan totdat je een flameout krijgt bij snel van volgas naar idle en dan een waarde terug?
grtz A
Doordat de tanks en de pomp bij mijn vorige toestel erg ver van de turbine zaten heeft een vriend van mij dan de delay voor throttle up en down heel traag gezet op mijn wren 54 mk3. Up stond op 18 en down op 15.
Bij mijn nieuw toestel zit het allemaal wat dichter bij mekaar en hoeft deze hele trage respons niet meer. Nu heb ik deze namiddag wat met de waarden zitten werken tot ik terug aan een vlotte acceleratie en deceleratie kwam. Up heb ik nu op 8 staan en down op 10.
Mijn vraag is nu wanneer je eigenlijk aan de grens van accelereren-decelereren komt? Mag je de acceleratie zetten tot hij begint te ploffen bij kort van idle naar volgas en dan ééntje terugnemen in de waarde of speelt er meer mee?
En hetzelfde met de deceleratie, mag deze staan totdat je een flameout krijgt bij snel van volgas naar idle en dan een waarde terug?
grtz A