Thunder Tiger Agusta A109K2 versus E-Sky Belt CP CX

• Topicstarter Topicstarter Jim1
  • Startdatum Startdatum
J

Jim1

Guest
Beste mensen ik wil buiten gaan vliegen en heb wat rond gekeken en vond deze 2 wel aantrekkelijk tegen een prijs die ik er voor wil betalen
heeft iemand ervaring met 1 van de 2 of met allebei. De vraag is is 1 van de twee wat om mee buiten te vliegen of allebei of helemaal niet graag jullie reacties.
Ben heel nieuwsgierig naar jullie ervaringen met deze heli's.

vr.gr. Jim

Nu wil ik de pret niet erg bederven, maar volgens mij ben je een body zonder helicopter erin aan het vergelijken met enkel een heli
Dus appels en auto's

De enigste combo die ik via google krijg is deze, de body alleen zul je vast voor een 100 eur oid hebben

Nu zal dat ook de prijscategorie van de esky zijn...

Voor het idee, zoek rond op dit forum met de esky als zoekterm, dan vind je al heel wat gebruikersmeningen en voorkomende problemen met deze heli.
Heb je er al wat kennis van, en heb je er wat gesleutel voor over, zal deze heli best passend zijn voor dat budget.

Maar wil je echt wat gaan doen met vliegen, kun je beter naar de kds 450 of het origineel: de trex 450 kijken
Weet je zeker dat het je eigen vingers waren die de crash veroorzaakten, en niet de heli die uit elkaar viel

Student bedankt voor je reactie heb op youtube een aantal filmpjes gezien van allebei maar ga zeker ook naar de kds 450 kijken heb zelf nog te weinig ervaring zoals je merkt maar aldoende leert men.

Nu wil ik de pret niet erg bederven, maar volgens mij ben je een body zonder helicopter erin aan het vergelijken met enkel een heli
Dus appels en auto's

De enigste combo die ik via google krijg is deze, de body alleen zul je vast voor een 100 eur oid hebben

Nu zal dat ook de prijscategorie van de esky zijn...

Voor het idee, zoek rond op dit forum met de esky als zoekterm, dan vind je al heel wat gebruikersmeningen en voorkomende problemen met deze heli.
Heb je er al wat kennis van, en heb je er wat gesleutel voor over, zal deze heli best passend zijn voor dat budget.

Maar wil je echt wat gaan doen met vliegen, kun je beter naar de kds 450 of het origineel: de trex 450 kijken
Weet je zeker dat het je eigen vingers waren die de crash veroorzaakten, en niet de heli die uit elkaar viel

Back