Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

Trots !!

Vandaag m'n eerste body gespoten , en met goed resultaat.
Kijk eens wat ik ervan heb weten te maken , maar vergeet de koplampen maarweer want de lampkes zitten nu een stuk lager in de voorbumper.

da9yqeva.jpg

husy2y4u.jpg

Umh hallo was vandaag op een groote wei bij all american weekend gaan rijden en ik was ong 10 m ofzo van me weg en wat gebeurt er het signaal valt weg en het was naast een weg en hem zat bijna onder een auto
heeft iemand suggesties voor er een andere zender toch een goede maar goedkoop want men geld is nu op dus daarom liefst wat goedkooper

Edit; marco nice job echt mooi !

Laatst bewerkt:
Ai das zuur dat je met je nieuwe aanwinst al meteen een tegenvaller hebt.
Maar volgens mij is de originele zender tochceigenlijk niet zo heel slecht. Geen slechte batterijen in gebruik - of een andere oorzaak kunnen vinden ?
Probeer eerst of je op een andere plek ook problemen hebt voordat je de zender gaat vervangen

ok en sorry bryan :d . Maar je ik weet het niet ?
het waaren toch net nieuwe battery uit het pakje.
dus ik zou het ook niet weten , zou het miss kunnen zijn door de windmolens of zo ?

ok en sorry bryan :d . Maar je ik weet het niet ?
het waaren toch net nieuwe battery uit het pakje.
dus ik zou het ook niet weten , zou het miss kunnen zijn door de windmolens of zo ?

maakt niet uit joh maar voordat andere gaan zeuren daarover... ik heb zelf een sanwa mxv of zoiets op het oog. voor 120 heb je er 1. ik weet niet wat ik met zenders heb maar die lrp ontvanger is al voor de 2e keer kapot

Bryan je kan er toch ook van 50 euro ofzo kopen
of heb je er dan geen goede ?

Edit heb wat op top rc gekeken miss een traxxas link 2.4 ghz
is dat geen goede kost 59 euro .

Laatst bewerkt:
je hebt vast goede zenders voor die prijs maar dan moet je effe gaan zoeken op internet. zelf wil ik misschien wel zo'n dure zender kopen als dat een zekerheid is voor geen problemen want zoals het er nu aan toe gaat kan ik nooit rijden:$

rc is duur. je hebt ze ook wel van 80 hoor maar hou er rekening mee dat je voor 1/8 een stuk meer gaat neerleggen als kleinere schalen

ik heb geen goede ervaring met deze zender maar er zullen mensen zijn die em wel goed vinden. maar doe zelf effe onderzoek op google en dan kom je snel meer te weten

Back