Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

Wat ik wel had ik had met wheeliebar er nog niet op in het begin en op het rietje daar stak nog een klein stukje uit
en ik ging overkop en hij schuurde over de grond en dat is er af gegaan
maar daar kan het toch niet aan liggen ?

Ja daar kan het wel aan liggen... de top van de antenne zorgt voor het ontvangen van de signalen, als dat eraf is heb je niks meer aan de ontvanger.

Verstuurd van mijn GT-I9300

dat is zonde
gewoon door die stomme wheeliebar ;s
nja nieuw kopen dus Maar ik heb in men sparrohawk juist de zelfde zitten
daar rijd ik niet meee ?
juist de zelfde gaat dan ?

Maar zo gezegt wel want ik was zo lomp om die wheeliebar er niet op te zetten en ik vertrok rustig en vlam overkop :d

Je was anders toch wel over de kop gegaan met of zonder wheeliebar het zal zoiezo een keer gebeurd zijn..

wondertiger rijd niet met de standaard maar je moet zoals ik al zovaak heb gezegt, zelf zoeken wat voor zender je mooi vind

de ene vind em goed en de ander niet. maar dat hou je met merken. er is ook een spektrum topic dus moet je daar effe alles lezen. we zitten heel dik offtopic dus nu weer :ontopic:

Ik rijdt niet met standaard kmdat de zender die ik had een accupack gebruikt ipv 8aa en er zit geen draad aan de ontvanger. Ontvanger is dus makkelijk weg te werken.

Echter heb ik me zender die erbij kwam nog wel als een reserve.

Jup, het is eigenlijk gewoon een dx2.0 met extra functies die je kan programeren op de ontvanger zelf. Geen antenne op de ontvanger vind ik ook wel handig. En het beste is dat deze geen problemen heeft zoals bij de dx2.0 bijv.

Back