Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

Gaat niet werken. Nogmaals je moet gaan dremelen. Is het mooi en gaat het werken is mij een vraag. Je kan of de accu's van ace rc kopen of de gens ace. Gens ace zijn goede accu's en passen direct.

En die accu waar je een link naar had gestuurd komt ie met deans aansluiting? Want MT4 heeft toch deans?

@ krsk77, het zou fijn zijn als je zelf even wat meer leest en onderzoekt ipv. alles direct hier op het forum te dumpen

@mikeking111, goeie review!

mooie auto dit, als ik opnieuw zou moeten kiezen voor een goeie stevige basher zou dit ook zeker mijn eerste keuze zijn

Topsnelheid is totaal niet belangrijk toch? Of is dat typisch iets voor de jongeren onder ons? Op de weg houden is belangrijker. Er zal zat snelheid voor hande zijn, meer dan je nodig hebt voor bashen iig.

Gens ace wordt met deans geleverd idd net als de regelaar. Over de snelheid tjaaa... de auto gaat harder dan de erevo (revo: 19/54 op 4s). Voor me gevoel dan niet gemeten.

Ik ga morgen m'n body spuiten, maar ben nog niet helemaal uit over de kleur. Wilde de body zwart gaan spuiten met 2 rode strepen, maar twijfel nu of ik de body niet rood moet spuiten met 2 zwarte strepen. Wat denken jullie?

Ik denk dat zwart met oranje strepen en doorzichtige ramen cool zou uitzien, en dan zonder die rode dingen op de wielen.

Waar heb je die body gekocht?

Laatst bewerkt:
Dan zou ik voor rood met zwarte strepen gaan.
En ik zag iemand zonder die rode dingen op de wielen rijden en dat zag er best cool uit en dan met een VW beetle body. Of je kan ook die rode ringen bij de wielen ander kleur spuiten. Waar heb je die body gekocht?

Laatst bewerkt:
Geen strepen!! ;-) Das zoooo afgezaagd.
Kijk eens rond op google ofzo naar voorbeelden met rood en zwart.
Krijgen de bumpers ook geen zilver kleurtje? zodat het allemaal nog wat realistisch lijkt?
Ramen sowieso blank laten, evt smoken.

Als je dan toch bij die kleuren blijft, dan zou ik m rood maken met een zwarte bovenkant.
Zoiets:
images

Ik ga voor zwart met rode strepen... komt binnenkort nog een body bij en misschien ga ik dan de body spuiten zoals op de foto van westcoast. Dit wordt mn eerste body dus ik hou het nog even simpel

Back