Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

Mooie verzameling motoren heb je daar Mike , maar wat was voor jou eigenlijk de reden om er nog een derde bij te halen?

Vond de ripper beetje warm worden in de zomer en miste toch wat snelheid en optrek kracht. Deze motor moet het beter gaan doen. Ga nog een 14t pinion halen dus ben benieuwd

Laatst bewerkt door een moderator:
De standaard body kun je het best ongebruikt vanaf moment 1 nieuw op de plank van je kast leggen , en mooi laten liggen voor een moment als je de auto weer wil doorverkopen ofzo.
Bij mij heeft de originele 2 weken geleefd en was toen aan serieuse vervanging toe.
Echt de zwakste kap die ik ooit ben tegengekomen. Pluspunt daarintegen is wel dat de rest van de auto weer sterker is dan ik ooit ben tegengekomen ;-)

haha ja
maar als ik dan een nieuwe kap koop kan ik die gewoon spuiten met van die spijtbussen ?
of is het dan niet mooi?

Verstevig dan vooral je achterzijde waar de wheeliebar rondzwiept tgen de body, en nog een leuke tip voor een groter draagvlak te verkrijgen is om je achterste bodyposts op de laagste stand te zetten.

Voila heb het gedaan rond de kotjes aan de zijkanten en de achter kant

mooizo. wss zul je op een gegeven moment wel wat beschadigingen tegenkomen. dat je niet denkt dat ie nu helemaal crashproof is. vooral niet als je weet wat wondertiger en ik hebben gedaan. beide kappen totallos

haha ja als ik de foto's zie amaai :d
Maar het was toch nutteloos om men kap weg te leggen want er zatten toch al krassen op

Maar je zij toch net dat beter de standaard kon weg leggen dat als je hem verkoopt dat je het er terug kunt op doen
maar nvm

Back