Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

maar weer een update.

De castle motor is weer retour naar de winkel. Toen ik de motor kreeg zat er al geen doosje om, vond dit best raar maargoed... Na het solderen zag ik een beschadiging bij de rode draad die in me motor ging. Dat maar voor lief genomen... Uiteindelijk is ie dan toch door gescheurd en zie ik de kern al zitten. Dus nu maar hopen dat ik snel een nieuwe (hopelijk in het doosje) krijg.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee nog niet, heb nog wel een motor hierzo liggen, maar kan ik ook niet gebruiken. Heb me spur gear cover op me bodemplaat gesloopt (eigen schuld) dus daar moet ook een nieuwe voor komen. Als het goed is komt deze ook volgende week met wat extra klein spul.

Ik hoop het voor jou (;
ik hoop ook voor goed weer
Maar ik wil een schans maken voor men auto
Wat zou ik maken zo een openklabbaare schans of een gewoone vast ?

Nee ik wil liever echt iets goed en dat ik kan meenenem en overaal neerzetten en springe ik denk dat ik maar voor opgeplooid ga
Ik |-|
|-| zo maar dan aan elkaar recht en dan zo er 2 scharniere er boven op

een plaat er op en een hard karton met ductape aan de onder kan ?
gaat dat niet ?

he jenss

Als je 2 L vormen maakt van balken en je maakt aan de bovenkant een inkeping en onder ook,aan de binnenkant van de L.
Dan ga je naar de bouwmarkt en haal je een dunne plaat hout.of wanneer je een plaat kunstof kan bemachtigen,is dat nog mooier.
Die plaat leg je schuin op de 2 L vormen van hout,en zaag je hem iets langer af.
Dan doe je de onderkant van de plaat in de onderste inkeping,en dan duw je de plaat krom totdat de bovenkant van de plaat in de bovenste in inkepingen van de L vormen klikt,en voila,je hebt een schans die je ook weer uit elkaar kan halen om hem plat op de fiets mee te nemen.

Succes

Ik heb gewoon ffe mee de rapte voor vandaag 4 planken tegen elkaar 2 klein plankjes aan de onderkant en 2 bakstenen filmpjes zijn aan het uploaden + ik heb ook een on board video ff

Foto0157.jpg

Foto0156.jpg

Foto0158.jpg

Het zijn wazige foto's,ze zijn namelijk gemaakt een tijd terug met een oude telefoon met slechte camera

leuk hoor die videos ;), p.s je banden staan de verkeerde kant op ;) ze horen zo te staan:
full

P.s body is weer gemaakt met een stukje metaal en popnagels :
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back