na de aanschaf van een mini titan e325 en natuurlijk het bouwen van het geheel(natuurlijk de kit) kwam ik bij de electronica.
3 x hitec 56 bb feather op de swash
de meegeleverde brushless motor en regelaar
op de staart de combo van TT zelf de c916 servo
en de tg6000 als gyro
als zender de futaba t10cg 2,4ghz met vast in gebouwde moduul
de 6008 ontvanger
en 2200mah 3s lipos
tijdens het invliegen en afstellen was duidelijk dat er wat problemen waren met de af regeling van de gyro.
tijdens het op toeren geen probleem staart strak in de juiste richting
en houden zo.
!!!! totdat je een stuur correctie uitvoerde dan begon deze als een idioot heen en weer te slaan wat ik ook in stelde en regelde maakte allemaal niets uit!!!
dus de beschrijving weer doornemen en kijken of ik wat verkeerds had gedaan.
de gyro op meegeleverd dubbelzijdig foam plaatsen in de goede richting.
dit was goed gedaan richting was goed afstelling stond ook goed.
servo op de meegeleverde bevestiging de staart bladen op nul grden met het hoorntje mooi in een hoek van 90 graden nou perfect zo montage mooi de meegeleverde tules met metalen busjes er in alles volgens de inbouw beschrijving daar kan het ook niet aan liggen!
volgens een test in een gerenormeerd duits heli blad een van de beste combo's.
een paar accu ladingen verder nog steeds geen verbetering om gek van te worden!!!
Het moraal van dit verhaal is RTFM (read the f#@*ing manual)
of toch niet! Tijdens het over zien van de heli zag ik dat de 3 swash servo's zonder tules gemonteerd waren dus direct op de servo houders.
maar volgens de rtfm de staart servo deze wel had,dus tijden het sturen bewoog de servo lichtelijk in de tules. deze werd dan weer gecorrigeerd enz.enz, begon de staart als een idioot te slaan.
na het verwijderen van de tules waren alle problemen weg.
doe er je voordeel mee
gr martin
3 x hitec 56 bb feather op de swash
de meegeleverde brushless motor en regelaar
op de staart de combo van TT zelf de c916 servo
en de tg6000 als gyro
als zender de futaba t10cg 2,4ghz met vast in gebouwde moduul
de 6008 ontvanger
en 2200mah 3s lipos
tijdens het invliegen en afstellen was duidelijk dat er wat problemen waren met de af regeling van de gyro.
tijdens het op toeren geen probleem staart strak in de juiste richting
en houden zo.
!!!! totdat je een stuur correctie uitvoerde dan begon deze als een idioot heen en weer te slaan wat ik ook in stelde en regelde maakte allemaal niets uit!!!
dus de beschrijving weer doornemen en kijken of ik wat verkeerds had gedaan.
de gyro op meegeleverd dubbelzijdig foam plaatsen in de goede richting.
dit was goed gedaan richting was goed afstelling stond ook goed.
servo op de meegeleverde bevestiging de staart bladen op nul grden met het hoorntje mooi in een hoek van 90 graden nou perfect zo montage mooi de meegeleverde tules met metalen busjes er in alles volgens de inbouw beschrijving daar kan het ook niet aan liggen!
volgens een test in een gerenormeerd duits heli blad een van de beste combo's.
een paar accu ladingen verder nog steeds geen verbetering om gek van te worden!!!
Het moraal van dit verhaal is RTFM (read the f#@*ing manual)
of toch niet! Tijdens het over zien van de heli zag ik dat de 3 swash servo's zonder tules gemonteerd waren dus direct op de servo houders.
maar volgens de rtfm de staart servo deze wel had,dus tijden het sturen bewoog de servo lichtelijk in de tules. deze werd dan weer gecorrigeerd enz.enz, begon de staart als een idioot te slaan.
na het verwijderen van de tules waren alle problemen weg.
doe er je voordeel mee
gr martin