Thunder Tiger Tomahawk 4WD Nitro Buggy RTR 2.4Ghz onderdelen ?

beste forummers,

ik heb me hier aangemeld omdat ik een Thunder Tiger Tomahawk 4WD Nitro Buggy RTR 2.4Ghz heb gekocht, 2e hands op marktplaats
de auto is nog bijna nieuw maar er zal in de toekomst natuurlijk wel eens wat kapot gaan. ik heb helaas geen Nederlandse site gevonden die onderdelen voor deze auto verkoopt, is er misschien een bekender model auto dat grotendeels het zelfde is en waarvan ik onderdelen zou kunnen gebruiken ?, alvast bedankt ;)

Mr.Trololo.

p.s. het gaat om deze auto : Thunder Tiger CORP. -- TOMAHAWK BX NO.6195-F

TROLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLO,
Grapje!
Welkom op dit mooie forum!

Kun je deze onderdelen niet toevallig ook op marktplaats of ebay vinden??

Mvg,

Daan

Als eerste: Welkom op dit mooie forum!
Een andere jongen rijd met een thunder tiger mt4 g3. Die koopt heel veel in duitsland en volgens mij ook in amerika. zijn naam op t forum is wondertiger. Hij kan je vast een heel stuk verder helpen

M.v.g bryan

ik heb helaas geen Nederlandse site gevonden die onderdelen voor deze auto verkoopt,

Niet om jou direct hier op aan te spreken maar dit is een veel voorkomend excuus en tegelijk een slap excuus.
Ik denk dat er genoeg Nederlandse sites zijn die Thundertiger verkopen.

Hier al in dit topic vermeld:
thundertiger-onderdelen-dealer-nl

Maar 1 Google opdracht:
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=thundertiger+winkel

Veel winkels in Nederland gebruiken hun site als etalage en niet als een webshop met een complete lijst aan beschikbare onderdelen. De winkels die Thundertiger leveren kunnen het ook voor je bestellen of misschien vanuit eigen voorraad leveren..

Laatst bewerkt door een moderator:
Waar je wel even naar moet kijken zijn de prijzen die winkels vragen. In Duitsland bijv. betaal je een stuk minder als in Nederland.

Niet om jou direct hier op aan te spreken maar dit is een veel voorkomend excuus en tegelijk een slap excuus.
Ik denk dat er genoeg Nederlandse sites zijn die Thundertiger verkopen.

Hier al in dit topic vermeld:
thundertiger-onderdelen-dealer-nl

Maar 1 Google opdracht:
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=thundertiger+winkel

Veel winkels in Nederland gebruiken hun site als etalage en niet als een webshop met een complete lijst aan beschikbare onderdelen. De winkels die Thundertiger leveren kunnen het ook voor je bestellen of misschien vanuit eigen voorraad leveren..

wel, het spijt me dan dat ik blijkbaar een slap excuus gebruik, maar ik heb de plaatselijke modelbouwzaak gebeld gisteren, en zij kenden het merk niet eens, natuurlijk had ik ook even kunnen googelen maar ik weet natuurlijk niet of alles wat op google staat, ook écht waar is...
vandaar ook dat ik dit hier vraag ;)

Mr.trololo.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waar je wel even naar moet kijken zijn de prijzen die winkels vragen. In Duitsland bijv. betaal je een stuk minder als in Nederland.

De verzendkosten kunnen alleen wel hoger zijn en misschien is er wel een winkel in de buurt.

wel, het spijt me dan dat ik blijkbaar een slap excuus gebruik, maar ik heb de plaatselijke modelbouwzaak gebeld gisteren, en zij kenden het merk niet eens, natuurlijk had ik ook even kunnen googelen maar ik weet natuurlijk niet of alles wat op google staat, ook écht waar is...
vandaar ook dat ik dit hier vraag ;)

Mr.trololo.

Hmmm... weer slap. Niet alleen van die winkel dat ze het merk niet kennen (zegt dat wat over hun kennis of hun aanbod?) maar ook van jou met zo'n opmerking dat je google niet altijd moet geloven. Dus als jij voor de etalage van Mediamarkt staat waar wat Nikon fotocamera's uitgestalt staan geloof jij niet dat ze het ook daadwerkelijk verkopen.
Als het vetgedrukte in de quote echt waar is klopt de bewering in je topic start niet dat je gezocht hebt.

Maar je hebt wat voorbeelden waar je kunt kijken....

De verzendkosten kunnen alleen wel hoger zijn en misschien is er wel een winkel in de buurt.

Daar heb je idd gelijk in Roelof. Voor mijn Xray bestel ik gewoon in Nederland. Duitsland en Nederland bijna niet voor de prijzen van Xray. Voor Thunder Tiger is dat een ander verhaal. Wss als je uit een ander land voor Thunder Tiger besteld ben je wel goedkoper uit hoor. Wondertiger is wel goedkoper uit dan in Nederland

Maar je hebt wat voorbeelden waar je kunt kijken.

ja, daar heb ik idd wat aan ;)

je bent wel slim idd, dat klopt niet met mijn topicstart.
maar dit topic vraag ik niet om dit soort opmerkingen, ik vraag om websites waar ik deze onderdelen kan kopen en/of er gelijke modellen zijn.

ik zit ook pas net een paar uur op dit forum...

Back