Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb er geen verstand van, maar zou het te maken kunnen hebben met snelheid, of snelheid op de kop van de heli??!!??
Of pos.pitch, neg.pitch en naar voren, naar mijn idee zak je dan niet.
Maar op dat gebied ben ik maar een leek kan net hoveren en een beetje naar links en naar rechts vliegen.
Waarschijnlijk blijf je te rechtop terwijl je wisselt van pitchrichting.
Als de rotor de heli niet draagt, dan zakt hij omlaag.
Het heeft volgens mij te maken met timing van je pitch (bladhoek) en je nick wisseling (elevator).
Ik oefen hem zelf af en toe behoorlijk langzaam met een kleine tussenstop in upright en inverted.
Hoi loges,
Veel mensen willen te snel een tic toc doen. Vaak ga je als een gek met de knuppels heen
weer omdat je misschien bang bent hoogte te verliezen.
Ik zou willen adviseren om eerst van hover een halve flip naar achteren te maken en dan inverted te blijven hangen en dan weer een halve flip terug.
Op die manier krijg je een beetje gevoel hoeveel uitslag je moet geven. Voor de eerste paar keer kun je vol pitch geven bij deze oefenen maar
geef nooit volle uitslag op de elevator, dan zakt de motor veels te veel in.
Het mooist is om van met de pitch knuppel iedere keer als je wilt om wisselen van richting even kort wat sneller pitch te geven.
Blijf vooral rustig sturen en maak ze eventueel wat groter (meer grote bogen).
Het gaat met een 90er heli makkelijker dan met een 50er, maar het is ook prima met een 50er te doen.