TIGERMOTH RWD-8 uit 3mm depron.

Vandaag nog een geprobeerd, doet ie het weer niet bij mij, de link doet et wel maar ik kan niet downlaoden ?

kan iemand via de mail of andere manier mij de tekeningen sturen.

bvd.

mijn mail is jo_christoph@hotmail.com

Dank je voor de assistentie

Hoi Turbilence,

Dank je voor het sturen van de plannen. Ik was onderweg en had zelf geen toegang tot de plannen. Ben nu weer even thuis dus meteen alles weer even door lezen en op de hoogte blijven van de ontwikkelingen.
Kom maar op met die foto's en filmpjes ben benieuwd?

Ik heb de Plannen ontvangen, Hartstikke bedankt Turbilence,

Ik ga binnenkort beginnen,

VOLGENDE WEEK BEURS IN LEEUWARDEN !!

eindelijk, k hep der wel zin in :D

Tja .. ik kan niet naar Leewuarden moet werken.
Dan maar F-117 stealth afmaken + vliegen en ook beginnen met DE tigermoth'.

MVG

ik zit een beetje klem !

heb hier aaleen nog maar wat zwart depron liggen !
en het is zondag :(

kan dus niet beginnen !

was van plan om zo snel mogelijk te beginnen beetje doorwerken en dan in leeuwarden vliegen ik ga op de woensdag avond weg.

dus ik ben er de hele beurs iemand die hier nog naar leuwarden gaat ?

niks, maar k heb waarschijnlijk niet genoeg,

ik ga nu weg straks uitprinten en als ik genoeg heb ga ik direct beginnen !

dankje, ben nu aan het uitprinten straks weer naar huis en dan gaa ik wel eens ff kijken.

lekker bouwen

Hoi Cristoph,

Niet vergeten wat foto's te maken teidens de bouw. Is altijd leuk om te zien hoe het er mee gaat. Ik ben benieuwd of het je gaat lukken om hem af te krijgen voor dat je naar Leeuwarden gaat. Veel plezier daar in ieder geval met of zonder mothje.

Hoi Cristoph,

Niet vergeten wat foto's te maken teidens de bouw. Is altijd leuk om te zien hoe het er mee gaat. Ik ben benieuwd of het je gaat lukken om hem af te krijgen voor dat je naar Leeuwarden gaat. Veel plezier daar in ieder geval met of zonder mothje.

hij gaat sowiezo mee, af of niet af !

gaat iemand anders hier nog naar leeuwarden.

Ik ben al aardig ver naja, allus uitgeknipt en gedeeltelijk alles uitgesneden en mooi geschuurd. zie dat ik hier UHU extra heb liggen kan ik daar alles mee lijmen ??
de sateprikkers lijm ik wel met bruislijm ofzow ! of eppoxy

Ik gebruik overal UHU por voor, geen problemen mee :)
Zit altijd vast en na een ongelukkige landing (crash) zit alles nog steeds vast en is het ergens anders los/stuk gegaan

Ik gebruik overal UHU por voor, geen problemen mee :)
Zit altijd vast en na een ongelukkige landing (crash) zit alles nog steeds vast en is het ergens anders los/stuk gegaan

zou ik ook liever gebruiken maar dan moet ik dat eerst bestelen en dat duurt lang.

ik ga nu namelijk weer verder.

hallo mensen, kan iemand mij helpen met de bouw wand ik snap er niks van

ik heb alles wel uitgeknipt en uitgesneden, maar het bouwen lukt me niet !
kan iemand mij wat tips geven of andere dingen of een stappen plan achteg iets.
ik weet het en ja ik ben een beetje beginner met het bouwen van depron modellen.
Groetjes

Euh ...

Een Parasol Moth? :rolleyes: Die bestaat niet hoor!

Wat je aan het bouwen bent is de RWD-8, een Poolse militaire trainer. RWD staat voor de namen van de ontwerpers Stanisław Rogalski, Stanisław Wigura en Jerzy Drzewiecki.

Let ook even op de vorm van het richtingsroer, dat verschilt nogal van het bekende De Havilland richtingsroer.

Hier kan je meer over de RWD-8 lezen en vindt je ook de specificaties, want als je uitgaat van de maten van de Tiger Moth zit je ernaast!
RWD-8 - Wikipedia, the free encyclopedia

Hier een 3view die je kan downloaden:
http://www.airwar.ru/image/idop/other2/rwd8/rwd8-1.gif

En hier zie je de originele van vroeger:

Plaatjes:
RWD-8 - Google Image Search

Ken je klassiekers! :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back