Het leek me een leuk idee de motoren van de flip naar voren te kantelen
Veel post gezien van mensen die t hebben gedaan en er positief over waren.
Voordeel is dat de camera wat makkelijker de juiste hoek heeft en dan ik op snelheid minder weerstand heb.
Wat tests op internet laten een 5 km/u hoger topspeed zien.
Nja goed, das niet mega significant naar mijn mening.
Setje van de hoverthings site besteld en gemonteerd. Moet de naze32 nog instellen en tunen maar bij deze alvast wat foto's.
8 plaatjes en 16 schroeven.
Eigenlijk heel easy, inkepinge op de platen geven aan waar de hoogste en laagste kant is.
En dan ziet het er zo uit.
Ik zal nog een update maken als ik t ingesteld en gevlogen heb.
Mijn grootste zorg is dat de 10 graden hoek niet loodrecht op de vliegrichting staat.
Voor staat t iets naar binnen en achter iets naar buiten.
Voor MN gevoel kan dit niet kloppen maar ze zijn voor de flip gemaakt dus ga er vanuit dat t ergens moet gaan werken.
Ben benieuwd!
Veel post gezien van mensen die t hebben gedaan en er positief over waren.
Voordeel is dat de camera wat makkelijker de juiste hoek heeft en dan ik op snelheid minder weerstand heb.
Wat tests op internet laten een 5 km/u hoger topspeed zien.
Nja goed, das niet mega significant naar mijn mening.
Setje van de hoverthings site besteld en gemonteerd. Moet de naze32 nog instellen en tunen maar bij deze alvast wat foto's.

8 plaatjes en 16 schroeven.

Eigenlijk heel easy, inkepinge op de platen geven aan waar de hoogste en laagste kant is.

En dan ziet het er zo uit.

Ik zal nog een update maken als ik t ingesteld en gevlogen heb.
Mijn grootste zorg is dat de 10 graden hoek niet loodrecht op de vliegrichting staat.
Voor staat t iets naar binnen en achter iets naar buiten.
Voor MN gevoel kan dit niet kloppen maar ze zijn voor de flip gemaakt dus ga er vanuit dat t ergens moet gaan werken.
Ben benieuwd!