TIP, Elektr. weegschaal

Ik hoop niet dat ze hem maandag nog moeten halen bij de aldi, alles al uitverkocht binnen 1 a 2 dagen overal :(

Klopt na 1 dag was alles al weg, grrr... Tja dan maar de digitale bij de Blokker halen, met Dukaten is ie 25 euro. Welliswaar wat duurder maar beter dan niks.

Ik heb hem nu al een paar dagen in huis en uitgeprobeert met verschillende gewichten dat een paar keer achter elkaar.

Tot nu toe geen problemen gehad, alleen als het een grens geval is dan geeft hij de ene keer 34 gram en de andere keer 35 gram, maar dat komt omdat het maar 1 gram nauwkeurig is.

Verder ben ik er dik tevreden mee voor 14 euro.

Groetjes, Hans.

Iedereen die er één heeft kunnen bemachtigen: gefeliciteerd :proost: ; ik begrijp dat de eerste berichten positief zijn.

jan

Vanmiddag ook even naar de Aldi geweest, en gelukkig waren er nog genoeg stuks aanwezig. :o
Tot nu toe ben ik erg tevreden met de weegschaal, en is hier duidelijk op de gram nauwkeurig, dus niks te klagen :D

TITA zei:
alleen als het een grens geval is dan geeft hij de ene keer 34 gram en de andere keer 35 gram, maar dat komt omdat het maar 1 gram nauwkeurig is.

Verder ben ik er dik tevreden mee voor 14 euro.

heb ik ook bij m'n 1-5 Kg Tefal digitale weegschaal van de rommelmarkt ( €2,- ) 8)

(bij 3-5 Kg is hij op de 5 grm nauwkeurig)

ben er ook zeer tevreden mee :)

Mag ik voorstellen: mijn weegschaal :D .

afb155.jpg

Een Sartorius BA 3100 P 8) .

Voor (toch nog :? ) € 50 . . .

Tot 1/100 gram nauwkeurig.

Verschil tussen kleine en gewone accu stekkers:

afb156.jpg

afb157.jpg

Als er nog iemand iets wil weten (bv. wat weegt een druppel secondenlijm thick) . . . . :wink:

jan.

Op de onderwijsinstelling waar ik werk (HBO) wordt een soort natuurkunde / apparatuurlokaal ontmanteld; daar komt 'ie vandaan.

Nieuwprijs: ruim fl. 1.000 8O , naar het schijnt . . . :D

Van dit type was er maar één.

Ik wil wel eens vragen of er nog andere over zijn.

jan.

Als je doen wilt graag. Die prijs klopt wel zoeen beetje. Ik heb er hier 1 van mijn vader. Zelfde merk, maar dan een type tot 600gram. Beetje aan de lage kant dus....

Groetjes,

Marijn

Marijn!

Er is er nog één over, de PT 600. Maximaal te wegen gewicht is 600 gram en de resolutie is 0,1 gram.

Die staat (merkwaardig genoeg) voor € 75 in de lijst (onkunde :nooo: van de man die de prijzen vastgesteld heeft; voor mij een bof! :D ).

Da's dus relatief duur.

Overigens: die resolutie van 0,01 of 0,1 gram is natuurlijk alleen beneden de pak 'm beet 25 gram interessant :wink: .

jan.

Back