tip onderdelen gs racing

Om aan onderdelen te komen voor een gs racing storm duurt erg lang.
Ik wacht nu al weer 5 weken op een paar onderdelen.
Nu ben ik erachter gekomen dat conrads huismerk reely samen werkt met gs racing.
volgens mij is de reely buggy storm devil precies het zelfde als die van gs , aleen hopelijk sneller aan onderdelen via conrad.
ook de onderdeel nummers komen overeen zoals ik het gezien heb.

Iemand hier ervaring mee ??

Ik heb ze wel al besteld maar wacht nog op levering van de remschoennen en kap.
de rest wel al binnen draagarm bevestiging blokje schroefjes en dat soort zooi.

Jij hebt ook gs auto's zie ik tevreden over?
Ook problemen met geleverd kijken van onderelen, komen wel maar duurt lang.

Die dikke remschoenen Ja staan al 6 maand in backorder.

Het probleem is, er staat een halve container in China, deze was aangevuld met andere handel. Deze container zou net voor de kerstdagen verscheept worden maar deze container is gesneuveld. Deze container is gevallen/ er is een andere container opgevallen. Dus alles is terug gegaan naar GS. Een gedeelte hadden ze nog maar er zitten ook dingen tussen die opnieuw gemaakt moeten worden, dat duurt even. De partij is nu weer compleet en staat in een container nu is het wachten op spul zodat de container weer vol is. Dit is mij verteld door de NL importeur die ik een week of 4 geleden gesproken heb. Verwacht hem eerdaags weer in de winkel, en zal hem dan eens vragen.

Ik weet dat hij ook op onderdelen zit te wachten voor zijn truggy.

Verder GS top spul niet gauw stuk te krijgen. Rij al 5 jaar met de storm en 2 jaar met de xut heb nog niet veel stuk gehad en toch doe ik er niet voorzichtig mee en hebben ze al heel wat rake klappen gehad.

Als de NL importeur ze in huis heeft kan het binnen 48 uur. Zondagmorgen wat stuk rijden, dinsdagmiddag spullen bij de LHS en woensdagavond weer racen. Was topservice van Rob

Oke bedankt, dus normaal is er geen probleem met onderdelen.
Waar haal jij je onderdelen?

Ik ben trouwens na 7 jaar weer met rc begonnen, en de buggy was van mijn broer nu van mij helemaal opgeknapt nu die onderdeeltjes nog.

Ik heb ook nog een savage 25 daar kon ik nog wel mee rijden nu nog maar 2 wiel aandrijving:D klein borg boutje verloren bij midden dif.
En trouwens nitro van 7 jaar werkt nog steets:D:D

Mijn onderdelen haal ik uit Hollandscheveld.

Normaal gesproken geen problemen met onderdelen. Maar heb ook 1 buggy in onderdelen in een koffer. De onderdelen die ik daaruit gebruik bestel ik weer.

Nu nog op zoek naar een xut roller.....

Back