Tips: HPI Wheely King of HPI E Savage.

Wauw, het wordt steeds zeldzamer dat mensen hun eigen topic lezen.

De antwoord op je vraag is 5 posts geleden al gegeven.
Dus voordat je de volgende ronde hetzelfde vraag weer spamt, graag je eigen topic eerst ff goed doorlezen.

Af en toe een keertje zelf iets op google zoeken kan trouwens ook geen kwaad. Dan had je de vraag over de verschil tussen st4 en mt4 ook niet hoeven te stellen.

Zou een HPI Savage Flux HP een goede optie zijn?

Beetje een late reactie op deze post, maar ik vind de Savage Flux HP een erg goede auto. Ik was vooral op zoek naar duurzaamheid en dat bied de Savage zeker. Standaard zul je er zoals gezegd zeker niet hard mee door de bocht kunnen, sterker nog als je een aardige snelheid hebt en je wilt een bocht in gaan kantelt je auto een aantal keer om z'n kop. Ik heb wel vernomen dat je de Sway Bar kit van HPI (upgrade) dit zo goed als voorkomt. Heb 'm zelf niet, wel van plan het aan te schaffen.

Verder wel een perfecte basher maar zeker niet om te crawlen etc. Zoals ruudxd al mooi zei zijn er erg veel aftermarket (upgrade) onderdelen omdat de Savage nu al jaren lang op de markt is, voor de Flux waren er natuurlijk nitro-modellen.

Heb 'm nu een jaar en heb maar 1x een drive gear van een tientje gesloopt (eigen domme fout). Daarnaast nog een probleempje gehad met de transmissie maar dat was ook weer m'n eigen fout door de handleiding niet te lezen. Na het lezen was het na 5 minuten opgelost :rolleyes:. Dus duurzaam is hij wel, en ik ben niet bepaald een voorzichtige rijder.

Ik ben toch voor een andere auto dan de HPI gegaan.

Het is een Thunder Tiger ST4 G3 geworden.

Iedereen bedankt voor de input in dit topic.

Ik ben toch voor een andere auto dan de HPI gegaan.

Het is een Thunder Tiger ST4 G3 geworden.

Iedereen bedankt voor de input in dit topic.
Heb je de st4 g3 nieuw gekocht of via mp? Me rc shop zei vorige week dat die niet meer leverbaar was.
Hoe bevalt de auto?

(ben zelf ook ant kijken voor want nieuws)

Ik heb hem nieuw 2e hands gekocht. Om het wat lastiger te maken.

Heb nog niet met de auto gereden, staat hier nog.
Eerst even andere prioriteiten maar het moet goed gaan bevallen.

Back