Tips voor beginner met E-sky honeybee CP

• Topicstarter Topicstarter ZIETzeVLIEGEN
  • Startdatum Startdatum
Z

ZIETzeVLIEGEN

Guest
Hoi,

ik ben van plan binnekort een honeybee CP te kopen met trainingskruis en andere reserveronderdelen, zodra ik mijn vliegtuig verkocht heb :wink:
ik heb al een simulator gedownload om mee te oefenen, heeft iemand nog enkele tips voor mij? :)

hai
Zou er niet aan beginnen het is verslavend dat helicopter vliegen je komt er nooit meer van los
jan

J.v.d.Wetering zei:
hai
Zou er niet aan beginnen het is verslavend dat helicopter vliegen je komt er nooit meer van los
jan

:hammer: (Al moet ik het ook bevestigen :wink: ).

Tip: Denk er niet te licht over, en als je het niet meer ziet zitten, nog één keertje weer proberen, en misschien nog een keer. Op een gegeven moment "valt het kwartje" en dan wordt het nog leuker.

Tip: Hou wat extra geld achter de hand i.v.m. crashes en andere mogelijk aan te schaffen spareparts. Het is helaas niet alleen de aanschaf van de heli die je moet bekostigen, maar voor de meesten ook nog de nodige "crash en onderhoud" kosten.
En als het eenmaal prima gaat, dan krijg je weer die "broodnodige" Bling Bling kosten :wink: .

Tip: Heb je vragen, neus dan eerst op dit forum rond. Waarschijnlijk zijn 99% van je vragen al eens aan de orde gekomen en kan je snel weer verder alvorens te moeten wachten op een antwoord hier :idea: .

Veel succes en veel plezier (dat ga je beleven 8) !)

Gr.A.

hehe verslavend dus :P
lijkt me dus leuk anders ist niet verslavend
dat geld achter de hand houden wist ik al dat staat bijna overal :wink:
bedankt voor de tips :wink:

Dennis

Back