Tipsy Nipper, BosModelAir

De laatste keer dat deze Tipsy Nipper vloog was op de schaalmeeting in Oss 2007.

Nu in 2008 hebben we dat weer gedaan :cool:

Aan het einde van de dag zondag is deze Tipsy Nipper 2xx kort de lucht in geweest en hij doet het nog steeds :lol:

Even iets afstellen en vliegen maar, elke landing is op Oss alleen een koprol daar het kleine neuswiel zelfs met vol up getrokken hoogte te snel hapt en hij over de neus gaat.

Ik heb er foto`s en videobeelden van en zal die tzt ook even plaatsen.

Maar het vliegt nog steeds :-)

Jaja, dit kissie doet het nog steeds.

Komt normaliter maar 1x per jaar uit de stal en dat is voor de schaalmeeting in Oss.

Lang niet schaal maar zeker wel FUN schaal :rolling:

Echter heb ik hem bij tekort aan vliegend materieel hem afgelopen woensdag al een keer gevlogen op de hei.

En vanavond de tank maar eens onderhanden genomen want het tanken was altijd een waardeloze bezigheid, nu kan ik gewoon tanken met een nippel op de motorkap :-)

Eens kijken of ie woensdag weer mee mag ;-)

Hiero, ook te vinden op mijn site.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vermoed dat Berto hetzelfde virus heeft als velen van ons hebben; zolang je een leuk kisje in handen hebt dat fijn stuurt, een mooie dag met een licht briesje en samen met leuke mensen bent, wat maakt het dan verder nog uit?

Yep, modelvliegen is altijd leuk :yes:
De ene kist heeft dit weer de andere dat.

Ondanks dat ik afgelopen jaar vooral met de F-15 heb gevlogen, op den duur nam ik niks anders meer mee.
Kan ik ook nog steeds genieten van de andere modelvliegtuigen.

Die Tipsy is gewoon een leuk koddig modelletje.
Een Do-335 apart en push pull (net als de Cessna 337).
De T-28 is voor de vroege minuutjes op en voor m`n werk.

Kan daar net zo van genieten, al probeer ik veelal met de turbinekist te jakkeren.

Back