E Erik161 30 sep 2024 #1 Ik ben begonnen met de Titanic van Accre. Dit gaat de eerste keer worden dat ik met hout aan de gang ga. Het lijkt me wel heel erg leuk. Bijlagen IMG20240918141512.jpg 249,1 KB · Weergaven: 100
Ik ben begonnen met de Titanic van Accre. Dit gaat de eerste keer worden dat ik met hout aan de gang ga. Het lijkt me wel heel erg leuk.
E Erik161 30 sep 2024 #3 piet zei: Erik wordt de boot statisch of varend. groet Piet Klik om te vergroten... Het gaat voor mij een hele uitdaging worden om hem statisch te maken. Het hout lijkt me niet echt waterbestendig.
piet zei: Erik wordt de boot statisch of varend. groet Piet Klik om te vergroten... Het gaat voor mij een hele uitdaging worden om hem statisch te maken. Het hout lijkt me niet echt waterbestendig.
Bootjebouwer 2 1 okt 2024 #4 Erik161 zei: Het gaat voor mij een hele uitdaging worden om hem statisch te maken. Het hout lijkt me niet echt waterbestendig. Klik om te vergroten... Je bedoelt 'varend', neem ik aan? Statische modellen kunnen doorgaans behoorlijk goed tegen water. Ze komen er namelijk niet in.
Erik161 zei: Het gaat voor mij een hele uitdaging worden om hem statisch te maken. Het hout lijkt me niet echt waterbestendig. Klik om te vergroten... Je bedoelt 'varend', neem ik aan? Statische modellen kunnen doorgaans behoorlijk goed tegen water. Ze komen er namelijk niet in.