tl-01 ombouwen

• Topicstarter Topicstarter turbo
  • Startdatum Startdatum
T

turbo

Guest
ik ga mijn tl-01 ombouwen naar off-road!
ziojn er mensen die hier mee ervaring hebben? het enige wat moet is namelijk (volgens mij) een set off-roud banden zou ik met aleen dat en een standaRT TL-01 KLAAR ZIJN?
graag tips en ideen!

grt, jasper

STADIUM RAIDER

item 58246 • 4WD TL01 • RS-540 • pin-spike banden • polycarbonate body
aleen de banden en boddy ervan zijn niet zo mooi...

dus dit word het nie....

mischien zoiets:
U.S. ARMY M1025 HUMMER

item 58154 • 4WD TA01 • RS-540 • all-terrain banden • styrene (harde) body

item 57714 • 4WD DF01 expert build • RS-540 • all-terrain banden • in camouflageschema gespoten styrene (harde) body
mooie auto mooie wielen (opzich) zijn die wieltjes gewoon vN Hard plastic? dat idee heb ikm namelijk....

grt, jasper

enkel die stadium raider is op basis van TL01 chassis !
(en de TL01B chassis ook natuurlijk)

je zet er die wielen op en bijpassende banden en je hebt een offroad als je nog een body vindt die je mooi vindt

die boggy (tl-01b) wil ik ook wel bouwen maar wat moet ik dan veranderen???

als je de buggy wil maken heb je nog al wat spullen nodig
langere draagarmen, langere dogbones
ik denk alles bij elkaar een euro of 30
dit is exclusief banden
kan je dan niet beter naar een andere,gebruikte, auto kijken?
een baja champ met tl01b kosten gebruikt niet zo veel
als je alleen terrein banden op een tl01 zet is hij vrij smal en valt dus ook sneller om(heb ik ervaring mee)
succes, Sander

ik heb zelf de stadium raider juist omgebouwd naar onroad, maar goed dat maakt even niks uit. De banden zijn dan misschien niet de mooiste, maar ze rijden erg goed vind ik en ze hebben bergen grip (gras, zand enz.) en het is natuurlijk een vrij goedkope oplossing in plaats van je hele auto om te gaan bouwen.
Je kan dan inderdaad beter naar een gebruikte buggy kijken

groeten jurriaan

ok... wat raden jullie aan? hwet moet een goede buggy zijn die te ruil kan worden met mijn tl-01

welke draagarmen moet ik dan kopen? en moet ik dan andere aandr4ijfstangen?

ja je moet dan de draagarmen van een tl-01b chassis bestellen en ook de andrijfassjes

hey madness dat ziet er erg goed uit zeg :) :wink: er zitten zeker ook andere tandwielen in!?? ivm die enorme banden
het blijft een mooi chassis 8) eenvoudig MAAR effectief
als ik er ooit nog is een 2de hands kan kopen ga ik hem ook zo ombouwen :lol:

ja als je intresse heb tin zon ding heb iki er nog wel een or :P grinnek grinnek :lol:

nee ik heb nu nog geen interresse.......ik ben nu nog druk met me tt01 bezig.....

Back