R
rc-ownd
Guest
Hallo,
Ik heb deze 2e hands bij iemand gekocht (nieuwstaat). Alleen ik mis de handleiding, en PK racing heeft deze laders geleverd dus ik heb een email gestuurd of zij misschien nog een handleiding hebbne liggen. Ik betwijfel het maar het is het proberen waard
De TLP expro lijkt mij best een goeie lader. Maar ik kan het merk TLP helemaal niet vinden op het internet, geen site ofzo... waarom is dit niet? of kijk ik erover heen? :roll:
De specificaties :
- Automatische lader voor 4-8 cellen
- Afslag met intelligente Mosfet schakeling
- Beveiliging tegen ompolen
- Ingebouwde schakelende voeding (dus zonder zware trafo)
- Instelbare laadspanning van 0.5 - 5.5A
- Ingestelde waardes uit te lezen op LCD
- Ontlaadfunctie met test op afgegeven capaciteit
- Kan zowel tijdens laden als ontladen voltages, amperages, en opgenomen capaciteit weergeven
- Gezekerd met steekzekering 10A
- Gewicht 800 gram
ER staat Automatische lader voor 4-8 cellen, betekend dit dat ik 1 cel (bijv glowstarter) niet kan laden? en 10 cellen ook niet??(niet dat ik dat heb 10 cellen maar gewoon ...)
En wat zijn verder jullie meningen over deze lader??
Liu
Ik heb deze 2e hands bij iemand gekocht (nieuwstaat). Alleen ik mis de handleiding, en PK racing heeft deze laders geleverd dus ik heb een email gestuurd of zij misschien nog een handleiding hebbne liggen. Ik betwijfel het maar het is het proberen waard

De TLP expro lijkt mij best een goeie lader. Maar ik kan het merk TLP helemaal niet vinden op het internet, geen site ofzo... waarom is dit niet? of kijk ik erover heen? :roll:

De specificaties :
- Automatische lader voor 4-8 cellen
- Afslag met intelligente Mosfet schakeling
- Beveiliging tegen ompolen
- Ingebouwde schakelende voeding (dus zonder zware trafo)
- Instelbare laadspanning van 0.5 - 5.5A
- Ingestelde waardes uit te lezen op LCD
- Ontlaadfunctie met test op afgegeven capaciteit
- Kan zowel tijdens laden als ontladen voltages, amperages, en opgenomen capaciteit weergeven
- Gezekerd met steekzekering 10A
- Gewicht 800 gram
ER staat Automatische lader voor 4-8 cellen, betekend dit dat ik 1 cel (bijv glowstarter) niet kan laden? en 10 cellen ook niet??(niet dat ik dat heb 10 cellen maar gewoon ...)
En wat zijn verder jullie meningen over deze lader??
Liu