Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja die club ken ik goed en ben daar ook wel eens geweest toen hij nog niet international was.jij vloog toen net f1d en ik f1mOok al een wedstrijd op het oog?
Ik heb uit betrouwbare bronnen begrepen dat er een club in Nijmegen is die elk jaar 3 dagen indoor vliegen. En daar ook nog even de grootste Europese internationale wedstrijd bij organiseren...
Het is maar een tip.... [emoji106]
Ja die club ken ik goed en ben daar ook wel eens geweest toen hij nog niet international was.jij vloog toen net f1d en ik f1m
Ja Eric (als ik het goed heb) dat kamp heb ik nooit gedaan alleen spullen vervoerd met de bus.[emoji41]En binnenkort weer clubkamp.. om de tussentijd te vullen![]()
Mijn eerste f1m was ook geen echt succes[emoji4]
Maar een NK waar wanneer wat zijn de eisen
Ik bouw al jaren van me 10e mee besmet maar nooit echt goed door gepakt hoop ik nu wel te doen met schaal
O ja maar Roel is een superbouwer met heeeeel veel ervaring .Vorige winnaars peanut NK
2017 Wout Moerman, trouwens met een fokker FII waar jij de tekening nu van hebt.
2018 Roel Lucassen met een pistachio ingeschreven als peanut...
Die bus heb ik niet meer hoor[emoji16]Bingo!
2018 Roel Lucassen met een pistachio ingeschreven als peanut..
Ik ga hem wel aan je versturen morgenWaaaat? Een pistachio met peanut prestaties? Dat lijkt me heel erg goed!
Wat die tekening betreft van de F-II, die wil ik ook wel! Waar kan ik die vinden?
Waaaat? Een pistachio met peanut prestaties? Dat lijkt me heel erg goed!