Toekomst E-Sky ?

Overigens komt Esky wel met de Honeybee Cool 2

d51fb716-0cf9-49e3-892b-f8f3fcb939c3.jpg

Approved by:

be_cool1.jpg

Toch nog even een reactie van de TS (ik dus :p ):

ik vond (en vind :D ) E-Sky (voor wat je ervoor betaalt ) niet slecht, en was (ben :oops: ) benieuwd wat anderen hiervan vonden, cq of anderen meer informatie hebben.

Dat E-Sky door heel velen wordt afgekraakt, terecht of niet, ook vaak door mensen zonder eigen ervaring is een feit. Punt.
Ook heeft ieder merk of type zijn eigen aanhangers, waar de een heel goede ervaringen heeft, zou iemand anders hetzelfde produkt nimmer meer aanschaffen of aanraden.

Blijft echter wel dat deze discussie erg ver ging, tot bijna op het onredelijke af. Dát is nooit mijn bedoeling of inzet geweest :confused: , en hoewel ik mij hiervoor niet aansprakelijk voel, toch mijn excuses ;)

@Jorrick, mogelijk reageer je zo fel vanwege de moeilijkheden die je ondervind met het proberen te vliegen met de Honey Bee.

Ik ga ervan uit dat mijn mede-forum-leden hier 'zitten' om anderen te helpen / van informatie te voorzien, en uiteraard ook hulp te bieden, enz. :cool:

Groet,
Robbie

denk dat e-sky niet echt afgekraakt wordt.
Er wordt echter wel een kritische noot bij gekraakt.

E-sky is een leuke instapper. betaalbaar en vliegt goed.
geld - kwaliteit ratio is prima voor elkaar.

Echter als je verder wilt ben je snel uitgekeken bij e-sky en kom je bij de echte merken uit. Maar hier is een dikkere portomonnee voor nodig en wat ervaring.

Slecht? Afkraken?

Ik kan wel een ander oosters heli merk noemen wat genoegzaam kraakt als ik er van pure frustratie op ga staan..
(pr jr terug bij delfse indoor)

Dat merk komt er bij mij niet meer in!

De wat moeilijkere e-skys waren er vergeleken heilig bij.

Laatst bewerkt:
Begint met een W.. eindigd op 'era' en als zon ding bij me in de buurt komt, ga ik er uit dwangneurose op staan!!
Men zij gewaarschuwd!

Tsja, esky, na de fp2 groot geworden met de dubbel rotors.
Ik denk dat de markt en speelgoedwinkels nu overspoeld wordt nu met allerlei starters spul.
Van slecht to best wel goed (eflte)

Dortmund de afgelopen 2 jr, de vlieghal is t niet meer, bijna een kwart van de stand met speelgoedhelies ipv volwassen modelbouw. Te weinig vliegtuig.

De meest volhardende balsa knagers zijn de tijd maar gaan uitzitten in de treintjes hal..

Laatst bewerkt:
Je bedoelt Walkera? Kun je gewoon zeggen hoor. Heeft naast mislukte modellen in het verleden nu een aantal prima heli's in hun collectie. Zijn alleen relatief prijzig. Beschikbaarheid in de EU is slecht en je zit vast aan hun zender.

Ik krijg t woord niet uit mn toetsenbord. :onweer: proberen: walkoverera, stamponera, walkawayera.. t lukt me nie.

Moet me beheersen om mijn mod rechten op bericht hierboven uit te leven.... :pc:

@Niek,
De tranen lopen mij over de wangen (van het lachen :oops: ), vanwege jouw reactie over W....a (ga geen zout in de wond strooien ;) ).

Toch zijn de reacties of meningen over W....a toch over het algemeen niet zo negatief als over E-Sky :rolleyes:

Groet,
Robbie

Back