Hallo allemaal ik ben erg geinteresseerd in modelvliegtuigen en wil mezelf er daarom ook eentje cadeau doen. Nu wordt het mijn eerste inkoop dus heb ik al de nodige info op internet gezocht maar ik kwam er niet helemaal aan uit. Zo heb ik onder andere nog vragen over de schaal die ik moet gaan nemen als beginner? Maakt dit niets uit en kan ik meteen doen waar ik zin in heb? Ik dacht misschien eerst klein te beginnen zodat ik ook gevoel kan krijgen voor het vliegen. Daarnaast vroeg ik me af hoe jullie je vliegtuigen opbergen? Ik zit te twijfelen of ik ze hier ga ophangen aan het plafond of op een mooie tafel ga zetten. Ik heb al zitten kijken en wil dan kijken voor een mooie massief houten tafel zoiets als op deze foto. Dan kan ik ze allemaal mooi naast elkaar weg gaan zetten of kan ik het beter in een kast doen zodat er geen stof op komt? Zijn er daarnaast nog dingen waar ik op moet letten of sites die ik eens kan bezoeken? Heb tot nu toe hier veel gevonden maar staat zo veel info dat het soms een beetje te veel is. Ik wil als eerste aanschaf gaan voor Super j 3 cub gaan iemand hier ervaring mee of misschien een betere optie?