Fuzzy 24 jun 2010 #1 Hallo allemaal, Op 13 Juni om 07.47 is Wesley geboren en is 52cm lang en 3710 gram. Met Moeder en Wesley gaat het goed en Papa is super trots op Wesley en Mama Samen met zijn Papa zal hij als hij zover is de eerste schrede's met Papa's collectie gaan beginnen
Hallo allemaal, Op 13 Juni om 07.47 is Wesley geboren en is 52cm lang en 3710 gram. Met Moeder en Wesley gaat het goed en Papa is super trots op Wesley en Mama Samen met zijn Papa zal hij als hij zover is de eerste schrede's met Papa's collectie gaan beginnen
melvin_f1 6 jul 2010 #5 Hugy zei: Dat is zeker een mooi afgewerkt bouwpakket Klik om te vergroten... :rolling::rolling: maar gefeliciteerd
Hugy zei: Dat is zeker een mooi afgewerkt bouwpakket Klik om te vergroten... :rolling::rolling: maar gefeliciteerd
Bertus Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 6 jul 2010 #6 Ik zie het draadje nu pas. Ook ik ken je niet maar van harte. Onze kleine is alweer bijna een jaar, maar het is geweldig zo'n kleine. Geniet er van.
Ik zie het draadje nu pas. Ook ik ken je niet maar van harte. Onze kleine is alweer bijna een jaar, maar het is geweldig zo'n kleine. Geniet er van.
Piloot71 6 jul 2010 #7 gefeliciteerd Van harte man, geniet er maar goed van voor je het weet is ie een jaar. (mijn dochter wordt volgende week een jaar, wat gaat dat snel...) voordat je het weet zitten ze aan je zender.. groet Frank
gefeliciteerd Van harte man, geniet er maar goed van voor je het weet is ie een jaar. (mijn dochter wordt volgende week een jaar, wat gaat dat snel...) voordat je het weet zitten ze aan je zender.. groet Frank