TOP Photon 1:10 tourwagen

• Topicstarter Topicstarter mikky32
  • Startdatum Startdatum
nu doet ie het wel. was verwijderd van die lokatie
een andere lokatie gepakt.

Sorry voor dit flauwe anTwoord (ga er verder maar niet op in), maar als webmaster heb je liever een link naar je site dan een linkje naar een foto die je zelf niet eens hebt gemaakt ;) . Ook wel zo eerlijk tegenover BoomerzWorld die op de bovenstaande manier niet genoemd wordT.
Groeten Victor

PS: Laten we nu maar over de Photon discussiëren :) .

Sorry voor dit flauwe anTwoord (ga er verder maar niet op in), maar als webmaster heb je liever een link naar je site dan een linkje naar een foto die je zelf niet eens hebt gemaakt ;) . Ook wel zo eerlijk tegenover BoomerzWorld die op de bovenstaande manier niet genoemd wordT.
Groeten Victor

PS: Laten we nu maar over de Photon discussiëren :) .

niet bedoeld om het af te vallen maar daar staat niet het hele verhaal plus is er nu veel meer bekend.
had eerst een link fia die site maar die werkte niet meer om 1 of andere rede.

je hebt wel gelijk als ik het zo terug lees staat het er niet echt netjes. sorrie.

Zitten wel een paar leuke dingen in die auto verwerkt.
veel goede dingen van div fabrikanten overgenomen.
maar ziet er zeer gaaf uit.

zitten dingen op die lijken op onderdelen van een ander merk maar het is net zo gedaan dat het net iets meer opties heeft of net wat meer instelmogelijkheden heeft.
maar er is niets op tegen om juist de goede dingen van anderen over te nemen.
kom je uiteindelijk niet onder uit.

ophanging van de armen lijkt op die van de xray en die van de TC5.
maar het heeft net iets meer opties waardoor er meer hoogte verschillen in af kunt stellen.

de ackermann is zo gemaakt dat je ook nog de breedte in kunt stellen.

Dif heeft net als de xray dust covers. Alleen zitten er wat gaten in boven waar de snaar loopt zodat het lucht makkelijker onder de snaar uit kan.
lijkt onzinnig maar weet van uit mijn eigen vakgebied dat diet bij hoge toeren wael tot problemen kan veroorzaken.
goed over nagedacht dus.

Dan de vorm van het binnen werk van de schokdempers. is zo gemaakt dat de olie door de gaatjes gaat en niet zo snel er langs af gaat.
schokdempper werkt daardoor beter.

achter uprights zijn zo gemaakt om tegen een stootje te kunnen.
zelf nooit problemen mee gehad maar bij als ik het begrijp is het bij het indoor foam rijden wel een zwak punt met klappen.

C hubs zijn dikker dan die er eerst op zaten. ze moeten steviger zijn dan de huidige van hotbodies.
tevens word de as niet meer geborgen door hem met een imbus boutje vast te draaien op een vlakke kant maar door hem er net lags te draaien en blijft ie zitten door een groef er in. zo zit er geen druk meer op het schroefdraad waardoor je die niet meer zo snel dol draait.

de balcups zijn zo aangepast dat je ze er niet steets meer los hoeft te halen waardoor de slijtage minder word en er minder snel speling op komt. tevens zijn ze op deze mannier wat stever en kunnen ze beter tegen klappen.

Shoktower zit voor en achter op de bulkheads en niet meer boven op waardoor je geen bulkheads covers meer nodig hebt en waardoor het zwaarte punt omlaag gaat.

en zo zijn er nog een aantal dingen.

Zo zie je hem iets beter....

PICT9174.jpg

groet,

Eric

Je moet alleen nog even wachten tot 30 mei voor je hem hebt. Het is een interessant chassis. Ben benieuwd hoe die het gaat doen en of ie een beetje aanslaat.

Alleen voor mij wordt het toch de Mission 4 omdat ik daarvoor al veel spares (=Mi3 spares) heb en die is nog net wat goedkoper als deze Photon. Die is inmiddels op diverse plekken ook al te preorderen.

Je moet alleen nog even wachten tot 30 mei voor je hem hebt. Het is een interessant chassis. Ben benieuwd hoe die het gaat doen en of ie een beetje aanslaat.

Alleen voor mij wordt het toch de Mission 4 omdat ik daarvoor al veel spares (=Mi3 spares) heb en die is nog net wat goedkoper als deze Photon. Die is inmiddels op diverse plekken ook al te preorderen.
dan is €349 een leuke prijs vergeleken met trf
die al gauw €500 zover ik weet
bij pk was de Mission mi3.5 €399,-

Laatst bewerkt:
Back