Topic change naar updates werkzaamheden Modelracing Midland

Hallo Mathijs,

Ik zeg neem contact op via de site van MRM en dan weet je of het kan.
Onze baan is niet echt geschikt voor een offroad met onroad banden, of je moet de shocks inkorten;)
Dit ivm het omrollen van de auto als je te snel de bocht om gaat.

mvg Roy

Mag ik misschien een keertje rijden met mn buggy met onroad bandjes met een training? Ik weet niet of je dan lekker rijd maar dat maakt niet uit ;)

Bij mijn weten is het niet toegestaan om, in welke vorm of uitvoering dan ook, met een off-road auto te rijden op onze baan.

Maar je kan het eens vragen....;)

Rene

@ Mathijs,

Het schoot mij gisterenavond ineens te binnen, dat de club een eigen 'club-auto' heeft.

Het betreft een 1/10 electro Kyosho Fazer, deze auto is er speciaal voor om mensen eens te laten kennis maken met onze baan/de hobby ;)
Zo hoef je dus niet je buggy aan te passen voor on-road gebruik en is de baan wat makkelijker rond te komen :p

Deze auto is alleen op afspraak te gebruiken, hiervoor zul je dus contact met het bestuur moeten opnemen, ook voor eventuele kosten voor het gebruik van de baan (afspraak is alleen mogelijk in het weekend) :cool:

Ik hoop dat we je mogen verwelkomen op ons circuit

René

Weer een kleine update van ons circuit.
Alle curbs hebben nu hun eerste witte laag gekregen en zullen binnenkort worden voorzien van de 2e kleur:)
Tevens zijn de "klus smurfen" begonnen aan de overkapping van de rijders stelling:D
Deze moet zo wie zo aanwezig zijn voor de Nk aan het einde van het seizoen maar we hopen hem tijdens de DTC al klaar te hebben.

mvg Roy

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi hoor!

MRM flink aan de weg aan te timmeren, HFCC ook nieuwe kleuren op de curbs... Hmm, gaat goed met de circuits in NL...

Hallo Chris,

Het circuit is voor leden vanaf 09:30 tot 18:00 open.
Voor niet leden helaas niet.
Ik ga aankomende zaterdag wel die kant op om weer ffies met de pro10 te rijden en te testen.
Helaas behoort het nog niet tot de mogelijkheden om niet leden toegang te geven op werkdagen ivm geen toezicht hebben.

mvg Roy

@chris, het is de bedoeling dat ik vrijdag vanaf ongeveer 11 tot 2 aanwezig ben. Paar rondjes rijden met mijn oudste zoon.

Gr. Rick

Back