Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
... en vervolgens in forum zoeken op fotoalbumcode van die foto, zoals je ook op code van een youtube video zoekt.Hij laat dan uitsluitend het foto-album zien ...
Dan moet je me even helpen, en uitleggen wat die "fotoalbumcode" nu precies is, want als ik de url van die foto invoer in de zoek-opdracht krijg ik zelfs NUL resultaten....... en vervolgens in forum zoeken op fotoalbumcode van die foto, zoals je ook op code van een youtube video zoekt.
Het stukje code 226978 uit deze link naar plaatje in mijn albumDan moet je me even helpen, en uitleggen wat die "fotoalbumcode" nu precies is ...
We hebben lang moeten wachten, maar het antwoord is er.Ik zal wel iets fout doen....
Mischien... maar ik kijk voor het overige nooit in die foto-albums.... En ik heb die foto-albums ook nooit eerder "gezocht"... Er verscheen verder gewoon helemaal niets behalve een hoop onzin van sites waar ik echt nog nooit eerder geweest was.Sites die je vaak hebt bezocht, zoals het foto-album zullen hoger in de ranking verschijnen