topic verwijderen

• Topicstarter Topicstarter JelcoGhysels
  • Startdatum Startdatum
Kun je niet

PB'tje naar een mod sturen die dan beslist of het dicht gaat over verwijderd wordt.

Veel uit je nek l*llen in een draadje is ook een optie;)

Stevo

[lollige bui]
Waarom ben je het draadje gestart als je het wilt verwijderen? ;)
[/lollige bui]

Maar inderdaad, pb naar een mod sturen met de vraag of het verwijderd kan worden, of gesloten. Wil niet zeggen dat het dan ook gebeurd. Als het een informatief draadje is dan kan het gewoon blijven bestaan. Waarom zou je het verwijderd willen hebben?

Ik kan me ook vinden in de vraag van Jelco.

Ik heb zelf ook een topic gestart waar ik vroeg of er interesse was in een vaardag. Er is hier een paar keer op geantwoord en verder is het op niets uitgelopen. Het heeft verder geen toegevoegde/informatieve waarde en zou verwijderd kunnen worden.

Hans

@Bosreus

Op het eerste gezicht kan ik je volgen maar stel :

Iemand start een draadje waar na meerdere pagina's een welles nietes spelletje begint over hoe en wat (het gebeurd en meer dan het soms leuk blijft).

De topicstarter beslist op zeker ogenblik om er de stekker uit te trekken en het draadje eigenhandig te verwijderen. De ervaring leert dat dergelijke topics een ongelooflijke bron van informatie zijn maar omdat soms mensen hun ego te groot is vervalt het soms in wat over en weer gescheld en veelal op het laatste (wanneer het grote deel van de vraag van de topicstarter is beantwoord en de relevante posts schaars worden)

Dat lijkt me nooit een goed idee tenzij we alles eindeloos opnieuw moeten gaan uitleggen omdat iemand eigenhandig beslist zijn draadje te verwijderen nadat sommigen het wat bond hebben gemaakt of nadat de topicstarter een bevredigend antwoord op zijn vraag heeft gekregen.

Ook kan iemand in 1 topic met een link verwijzen naar een ander topic (gebeurt zeer vaak). Als iemand zo maar beslist om dat draadje waarnaar wordt verwezen te verwijderen dan wordt het forum op zeker ogenblik Zwitserse kaas.

Sommige zaken kun je best aan de mods laten. Een forum is grotendeels zelfregulerend maar soms heb je een mod nodig. Dit is volgens mij één van die keren.

PS: Je evenement kan geen succes geweest zijn dit jaar maar wie zegt dat dit volgend jaar niet zo kan zijn? Als iemand googled komt hij mogelijks op de forumpagina van het evenement van dit jaar terecht. Gratis reclame! Daar kan niemand tegen zijn toch?

Stevo

Laatst bewerkt:
... Ik heb zelf ook een topic gestart waar ik vroeg of er interesse was in een vaardag. Er is hier een paar keer op geantwoord en verder is het op niets uitgelopen. Het heeft verder geen toegevoegde/informatieve waarde en zou verwijderd kunnen worden.
Het zakt vanzelf weg in de nevelen van MBF.

BTW, de beste manier om iets niet door te laten gaan is vragen of er interesse is. Gewoon doen en voldoende publiciteit schoppen. Simpel/klein beginnen. Bij 'mijn' eerste elektro fly-in waren 18 deelnemers, bij de laatste 80.

Laatst bewerkt:
@Bosreus

De topicstarter beslist op zeker ogenblik om er de stekker uit te trekken en het draadje eigenhandig te verwijderen.

Stevo

Ik wil niet dat de starter het eigenhandig kan verwijderen, maar dit aangeeft aan het moderatotteam en die kunnen het verwijderen. Mits het totaal geen waarde meer heeft en niet dat het minder leuk aan het worden is, dan wordt er al ingegrepen door het team.

Hans

Back