Topic voor : Servonaut, Beier-USM-RC en MFU en alle Besturings en Verlichtingssystemen.

hey

eeeeuuuuhhhh heb je gekeken naar de schakelaar met 3 standen? (2e van links)
moet in middelste stand staan en dan moet je de mfu nog calibreren!

gr jan

vraagje voor de mensen die een MFU hebben ene en trailer met de tamiya verlichting in
die stekker dat aan je lichten hangt, is dat dezelfde als dat aan een muis hangt?

alvast bedankt

er zitten aan de bovenzijde van de zender 4 drie standen schakelaars staan nu allemaal in het midden (neutraal dus denk ik) en hoe calibreer ik de mfu dan ?
kan het ook zijn dat de zender te oud is of maakt dat niet uit.

Bericht van de moderator :

Hallo Sjoerdje,

Waarom open jij een nieuw topic over de Tamiya MFU, terwijl er al een algemeen topic bestaat over MFU

Ik zal binnenkort dit topic samenvoegen met het Algemeen topic MFU

ik heb een probleem met mijn mfc-01 module

steeds als ik mijn truck aan zet start de vrachtwagen maar daarna slaat hij gelijk weer af
en dit blijft hij constant doen
dan blijft hij even aan voor paar sec en slaat dan weer af

iemand een idee waaraan dit kan liggen ?

Topic even terug naar boven halen.

De schakeling van Marten werkt perfect.

Geert

Aan de moderators:

Kan misschien bij het algemeen MFU topic gevoegd worden.

Laatst bewerkt door een moderator:
wie heeft ervaring met het aansluiten van de scania grill met vier verstralers?

ik heb alles aangesloten volgens schema maar zodra ik op groot licht over schakel branden alleen de vier verstralers en de koplampen gaan niet op groot licht .

later wil ik ook de zonneklep aansluiten op de zelfde manier maar als de grill al ye veel stroom trekt gaat het met de zonneklep ook vast niet goed.

heeft iemand tips?

Naar mij weten is dit te veel voor je mfu weet ook niet wat ze per uitgang kunnen hebben.
Zo heeft iemand mij verteld dat je deze ook op een ander kanaal van je ontvanger kan plaatsen.
maar dan heb je wel een 6 kanaals zender nodig of uitbreidingen op een f14 of fc16 zender.
Meer weet ik je niet te vertellen ik zelf had een servonaut M20+ aangeschaft aangezien dat je hier de mogelijkheid hebt om 700mA per uitgang te kunnen gebruiken. (1 ledje is ongeveer 20mA)
suc6

zoek anders even op het forum naar het topic wat over het aansluiten gaat van extra led's op een mfu.

volgens mij heb ik een keer zo'n topic gezien hier.

Heeft iemand een idee wat de diameter van de lampjes zijn die gebruikt worden in de MFU ?

Zelf ga ik de King Hauler bouwen , en wil het maken met micro gloeilampjes.

bedankt

Heeft iemand een idee wat de diameter van de lampjes zijn die gebruikt worden in de MFU ?

Zelf ga ik de King Hauler bouwen , en wil het maken met micro gloeilampjes.

bedankt
gloeilampjes worden in de trucks meestal niet meer gebruikt.Meestal maakt men gebruik van leds van 3 en 5 mm.
vr.gr.adrie

oke bedankt

Welke lichtsterkte hebben die led`s ? (mcd)
Iemand een idee ?
Je kan ze in veel verschillende sterktes kopen ,maar ik wil alles niet te fel hebben namelijk ;)

Back