Topline cabine

• Topicstarter Topicstarter Boerkuh Dimi
  • Startdatum Startdatum
polyester hars kan gaan scheuren als er een grote hoeveelheid in één keer hard word door de optredende reactie warmte

maar het beste is dan om dit laagje voor laagje aan te brengen met een glas matje

Ik heb de PUR al gespoten, een mooie ronde bol, morgen snijd ik hem in vorm. Oneffenheden en om de mooie ronde vorm te verkrijgen ga ik deze invetten met kaarsenvet en dan mooi glad strijken en hard laten worden. Morgen ga ik ook even langs bij Govaerts carrosserie onderdelen. Deze weten nog al veel af van kunsthars e.d. Mijn pa kent die mensen goed en die weten daar veel van. groeten

En bedankt voor de tips.

(Foto's volgen)

Ik zet alle foto's in 1X erop, wanneer de cabine klaar is. Ik heb vandaag de PUR in vorm gesneden, nu ga ik morgen ABS plaat halen (als bewapening) en dan haal ik nog mistic (zoals ze het noemen)/ijzerplamuur, en begin ik de cabine in vorm te brengen. Eerst moet ik nog latjes aanbrengen om de topline cabine kunnen vast te zetten.

groeten

Ik ben vandaag PS plaatjes gaan halen van 0,75 en 0,5 mm. Nu straks nog samen met men pa de plamuur halen en de secondenlijm, dan kan ik aan de slag. Ik ben ook even langs de modelbouwwinkel gegaan (CARACARS), en heb me Super Singles besteld.
36 euro. Maar wel meer dan een maand wachten.

groeten

(foto's volgen)

module standlichten en grootlichten.

Omdat ik nog secondelijm moet gaan halen en ik vandaag jammer genoeg de auto niet heb om deze te gaan halen, heb ik me maar even op het elektrisch gedeelte neergelegd. Kan er iemand mij een schema geven voor de standlichten en grootlichten?

groeten

Back