Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi man. Ik zie dat je ergens in Zuid-Holland woont. Als je klaar bent moet je in het najaar maar eens je Fantasy van het duin op Langevelderslag komen gooien, daar is hij zeer geschikt voor! Dan moeten we alleen wel goed kijken welke kist van wie is....
Ik heb overigens nog steeds zeer veel plezier van mijn Fantasy.
Filmpje van pas geleden in Oostenrijk:
Eén van de pennen waar de vleugeldelen mee verbonden worden lijkt een goede tik gehad te hebben. Ik wil ze voor de zekerheid vervangen. De pennen zijn van massief glasvezel, ca 8 mm dik. Is er een reden om weer glasvezel pennen te gebruiken of zullen koolstof pennen sterker zijn? Koolstof pennen lijken me een hogere breeksterkte te hebben, maar zijn minder flexibel. Graag jullie meningen.
Vandaag bestelling gedaan bij Topmodel Cz voor de Ideal V.
Opvolger (?) van de Fantasy, maar ik denk meer aan een verbeterde Fantasy.
V-staart, electro-model, ARC.
ARC omdat ik een wat andere kleurstelling wil. Blauw-wit boven, blauw-rood beneden.
Ik moet nog bericht krijgen over de verzendkosten van CZ.
In de diverse voorraaddozen liggen nog wat HS-81, HS-82MG en HS-125MG. Ook nog een brushless outrunner AL-??, 3 jaar geleden aangeschaft voor een ander project waar toch een andere motor in is gekomen.
Momenteel bezig een warmliner Nike2 van Topmodel CZ af te bouwen. Kwalitatief goed spul, daarom ook geen twijfel om een volgend model van dezelfde fabrikant te nemen.