totaal nieuw in de RC speedboten wereld

die Triton spreekt me echt wel aan linkie steeds welkom
heb je aardig wat bootjes versleten al toch (klein freakje);)

ga de vernoemde merken ook nog eens bekijken

thanks Marcel

Die Triton staat nergens te koop, is in handen van mede wedstrijdvaarder..... Boot is ooit van mij geweest, losse romp met hardware heeft me destijds geloof ik 600 euro gekost (edition), dus denk dat deze boot vaarklaar (nieuwe motor) nu nog wel rond de 500-600 euro moet kosten. Bij interesse kan ik de eigenaar polsen of je met hem in contact brengen.

Als je kijkt naar prestaties en (relatief) bouwgemak is een rigger een erg goede keuze. Moet het veel kunnen hebben (omslaan bijvoorbeeld, ruw water, etc.) dan is een mono met vloedkanaal een erg leuke optie.

Of zelf een mhz lizard bouwen, is goed te doen, zoek maar eens op mijn bouwverslag

http://www.modelbouwforum.nl/posts/3563864/

Ben je ook wel 600 euro verder met wat goede onderdelen

Vaart een stuk harder en beter dan een toysport syncron, zeker als het wat minder weer is.

Kan je 5s5000 of 6s5000 lipo’s uit je auto’s in doen
Hoe meer cellen deste harder t gaat, kan je rustig beginnen.

Maar zou voor je eerste bootje niet te veel geld uitgeven, eerst maar eens zien of je het echt leuk vind

Laatst bewerkt:
hey folks

@ jaagpad heb ondertussen je bouwverslag al eens gelezen en bekeken , knap gemaakt en zelfs voor mij een leek vrij duidelijk om te volgen
hetgene wat me weerhoud er zelf aan te beginnen is het verkeerd kunnen maken van gaten in de romp voor het plaatsen van de hardware (verkeerd of slecht uitgemeten)
wss allemaal wel weer te herstellen veronderstel ik ??? maar mezelf kennende veranderd die romp dan in de kortste keren in een onherkenbaar vliegend voorwerp :frustie::D

dus nog maar effe niet zelf aan beginnen ;)

ben me ondertussen verder aan het inlezen hier op het forum en moet zeggen dat een speedboot bouwen toch heel wat complexer is dan een buggy of crawler in mekaar flansen
komt best aardig wat meer bij kijken toch .

maar komt vast wel goed , alle begin is moeilijk
en waarom makkelijk als moeilijk ook gaat :hammer:

Back