1: Je hebt dan alle kabels behalve de kabel om de videozender te voeden, de videozender voed je meestal met een aparte lipo, als je dezelfde lipo wil gebruiken voor vliegen en fpv moet je er een filter tussen zetten tegen strepen in beeld, zoek in dit forum naar lc filter.
Misschien heb je een kabel nodig om vanaf de mobius je av out te gebruiken en om de mobius te voeden, heb zelf geen mobius dus weet niet wat daar allemaal bij zit.
Hoe dan ook zal je moeten solderen. Als je de spullen binnen hebt kan dit forum je prima helpen alles aan te sluiten, er zit meestal een handleiding bij.
2. zie antwoord vraag 1, beter om een aparte 3 cell lipo te gebruiken voor video (tussen de 500mah en 1300mah is genoeg.
3. een 3 cell lipo, c-rating maakt niet zoveel uit dus je kan een lage c rating nemen omdat deze doorgaans goedkoper zijn en iets lichter, 2200mah is meer dan voldoende om 1+ uur te fpv'en.
4. meeste mensen vinden wide angle het prettigst, vooral op een quadcopter dan heb je beter zicht op wat er "naast" je gebeurt.
Bedenk wel dat de mobuis een kleine vertraging heeft met de av-out in vergelijking met een losse fpv cam. Sommige mensen (ik) vinden dit vervelend, andere mensen kunnen hier prima mee vliegen, mijn laatste fpv wing vliegt vanaf 45km per uur tot ongeveer 120km per uur (volgens osd) hierbij wil ik de vertraging zo klein mogelijk houden, voor de wat langzamere modellen kan je prima met de mobius vliegen.
Ook erg belangrijk is de plaatsing van je apparatuur, zoals videozender weg houden van je rc ontvanger, en de antenne van de videozender moet vrij "zicht" hebben op de videoontvanger, dus geen motor/esc of carbon tussen deze 2. Hierover is veel te lezen op dit forum
Succes