Totaal verlies - foutje of dikke lomperik

En dat ze er ook nog zo bij staan te lachen dan he. Ik zou eerder in huilen uitbarsten dan zo te gaan lachen.

M.v.g. Mark

Tja, zouden ze daar niet weten dat een helicopter vliegt en een onderzeer op de bodem ligt??

En trouwens voor een electro heli, rookt hij aardig.

en nieuwe onderdelen bestellen zal denk ik per mail moeten,
Zijn telefoon onderging het zelfde lot als zijn heli.

Volgens mij is dit geen T-rex,,,,,,,,,,, maar een N-emo 450!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hoi

Verplaatsen naar het duikboot forum?

Hmmm ben ik nog niet helemaal zeker van.

De N-emo 450 rookt wel erg,
Ik weet niet of onze duikboot vrienden dat ook zo leuk vinden.

Ben ik blij dat ik 3 hersencellen meer heb..

[program]
1 voor throttle open
2 voor stijgen
3 restart program
[/program]

ik zou echt wel "janken" .
Het valt me nog mee dat hij de zender niet ook nog meenam in het water.

en dan nog die "twijfeling" in het begin als hij het water ingaat.
toch een paar seconden die misschien nog iets kunnen uitmaken om iets te kunnen redden.

maar YouTube staat vol met dit soort dingen.
Vaak wel om te lachen, gewoon domme acties.
Maar toch zie ik de honderen euro's weer langsvliegen naar de (online)shop.

Zonde toch. Je ziet de rook er aan het einde van het filmpje al uitkomen, die lipo kan bij het vuilnis. De heli zelf en de servo's zullen nog wel te redden zijn, maar die ontvanger en/of motor zou ik ook niet snel meer monteren.

Je zou toch verwachten dat je met iets meer haast het water inspringt als daar voor een euro of 300~400 aan spullen liggen te vergaan..

hezik zei:
De heli zelf en de servo's zullen nog wel te redden zijn, maar die ontvanger en/of motor zou ik ook niet snel meer monteren.

Hmm, ik denk niet dat de motor zelf veel te lijden zal hebben gehad. Servo's da's een vraagteken.

Ach, "Vive la France" zullen ze achteraf wel gezegd hebben terwijl ze nog een glas Pastis of Ricard naar binnen goten, onderwijl nog een stukje Camenbert nemend. Wat kan je ook verwachten van een volk dat boerenlatijn spreekt en denkt dat ze het summum van etiquette beheersen. :D

PS : Aan alle aangespoelde Fransen, gelieve geen aanstoot te nemen aan deze, als scherts bedoelde post. (Wij moeten ten slotte ook wel tegen Belgen- en Hollander moppen kunnen he :wink: )

Back