Traagheid forum.....

PH_AJH

In Memoriam
Forum veteraan
Ben ik de enige die de afgelopen dagen (en helemaal vanavond) ineens weer last heeft van database errors, zeer traag laden van pagina's en af en toe een time-out?

gebeurde mij vanavond ook.
maar dat was van korte duur heb er niet permanent last van in ieder geval.

Database errors heb ik ook reeds gehad... Wat me wel raar lijkt, is dat als men het forum afgesloten heeft , de gebruikersnaam nog een hele tijd actief blijft.
Ik was een keertje bij een vriend naar het forum aan het kijken en ikzelf stond nog als aanwezig, alhoewel ik thuis reeds een hele tijd afgesloten had.

Laatst bewerkt:
heb er ook erg veel last van de laatste paar dagen.

dat pagina's niet laden en dan na een minuut krijg ik de database error.

grtz paul

Database errors heb ik ook reeds gehad... Wat me wel raar lijkt, is dat als men het forum afgesloten heeft , de gebruikersnaam nog een hele tijd actief blijft.
Ik was een keertje bij een vriend naar het forum aan het kijken en ikzelf stond nog als aanwezig, alhoewel ik thuis reeds een hele tijd afgesloten had.

Om het te laten lijken dat een forum heel veel actieve gebruikers heeft hebben tegenwoordig bijna alle forums de tijd op 1 uur staan na je laatste actie alvorens ze je van de online lijst afhalen.

Robert , wat is er veranderd?
Zojuist eruit gekieperd en nu is het zo traag als een slak die afremt voor een bocht.

wordt laatste tijd wel steeds vaker traag / slecht bereikbaar?
is er iets aan de hand of zijn we deze server ook alweer ontgroeid?

Ik heb er niet altijd last van,echter soms kom ik ook niet op deze site,kan natuurlijk ook aan mijn ouwe pc liggen

Laatst bewerkt:
Ook hier last van een zeer traag reagerend forum ,zowel thuis als op het werk.

Pageloads van >10s eerder regel dan uitzondering!!!!

:???::???::???:

Ik vraag me af of het hier aan de verbinding op mijn werk ligt. Maar IE lijkt om de haverklap vast te lopen op MBF, paginas langzaam laden, of onvolledig laden enz.
Vanavond eens thuis kijken.

Back