Traagheid forum.....

Net twee keer kort na elkaar: ik klik op Nieuwe berichten; er gebeurt heel lang niks (een minuut of zo) en dan het scherm: Database error. Als ik op dat scherm dan op de link naar de beginpagina van het Forum klik, krijg ik die snel, en als ik vervolgens wéér op Nieuwe berichten klik, krijg ik die ook meteen...

Het was ongeveer 10 minuten traag met database errors. Kan helaas gebeuren. Ook servertjes draaien is techniek en techniek faalt weleens..

Vanavond gebeurde het weer.
Toen ik weer op het forum kon viel mij ineens iets op....blijkbaar was iedereen er af geknikkerd.

forum.jpg

Slechts 16 mensen op het forum, midden op de avond...dat kan niet kloppen.

Begin van de avond 1x database error en daarna een paar keer traag.
Met plaatsen van berichten maak ik tegenwoordig eerst een kopie voor ik op "snel reageren" druk.
Valt nog heel goed mee te leven.
Is veel erger geweest.
Nu weer snel als een vlo. :p

weer de zoveelste database error :

Warning: reset() [function.reset]: Passed variable is not an array or object in /home/admin/domains/modelbouwforum.nl/public_html/forums/vbseo/includes/functions_vbseo_createurl.php on line 528

Warning: Variable passed to each() is not an array or object in /home/admin/domains/modelbouwforum.nl/public_html/forums/vbseo/includes/functions_vbseo_createurl.php on line 530
Database error
The database has encountered a problem.

Back