Trailer met disco voorproefje

hey

mooie combi.
diet disco dr in staat echt gaaf.

groetjes erik:cool:

Hey daar ,

Dat ziet er super uit.
Ik was ook bezig met een podium trailer .Ook om de reden dat ik zelf een drive in show heb.
Mischien moeten we maar een decibel beuk dag organiseeren haha
succes met je verdere bouw

gr gerard

ja ik ben er nog mee bezig hoor met de truck hij is nog niet klaar komen nog veel mee dingen bij en moet hem ook nog spuiten maar je moet maar eens kijken op youtube onder de naam Blue Moonwalk van robin538 dan zie je mijn drive in show

mvg topgun

ja ik ben er nog mee bezig hoor met de truck hij is nog niet klaar komen nog veel mee dingen bij en moet hem ook nog spuiten maar je moet maar eens kijken op youtube onder de naam Blue Moonwalk van robin538 dan zie je mijn drive in show

mvg topgun

hey daar ,

ik heb net even op youtube gekeken ziet er goed uit mooi meubel.
ik heb nu al mijn spul te koop staan en verhuur mijzelf nu als dj.
ben benieuwd hoe die word

gr gerard

very nice :)
allemaal lampies en strobes, altijd leuk 'e

Misschien nog een ideeetje ... neon onder je truck, ala fast and the furious. lijkt me ook wel gaaf.

ps. wat voor kleur word de truck nou ? of blijft dat een verassing ...

Hey collega :D

De disco ziet er goed uit hoor ! Erg mooi gedaan!

Wanneer kan ik 'm in het echt bewonderen?

Groet,
Marcel

hey djgerard

o ja heb je al je spullen te koop staan moet je me maar eens mailen mischien kunnen we zaken doen mvg topgun

very nice :)
allemaal lampies en strobes, altijd leuk 'e

Misschien nog een ideeetje ... neon onder je truck, ala fast and the furious. lijkt me ook wel gaaf.

ps. wat voor kleur word de truck nou ? of blijft dat een verassing ...

ja nou dat lijk me ook wel gaaf ja maar ik probeer nog ergens klein lasers te krijgen zoals die laserpennen maar dat kom wel goed ben eerst met een dansvloer bezig dat is een hoop werk hihhihhi

mvg topgun

Hey collega :D

De disco ziet er goed uit hoor ! Erg mooi gedaan!

Wanneer kan ik 'm in het echt bewonderen?

Groet,
Marcel

en ja marcel als die klaar is neem ik hem mee naar de zaak maar wanneer rijd die truck van jou nou eens een keer ahahahah schiet niet op he

mvg topgun

Tekst aangepast : door Moderator beheer

Reclame is niet toegestaan op het MBF

hey djgerard

o ja heb je al je spullen te koop staan moet je me maar eens mailen mischien kunnen we zaken doen mvg topgun

Wat zoek je allemaal.

Anders mag je mij ook wel mailen. Mijn email adres staat wel op
Alleen wonen we niet echt bij elkaar in de buurd. Dus voor handel moet er nog een tank diesel achteraan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back