Dat je hem nu gaat ruilen voor electro en gaat wildvliegen natuurlijk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
G zei:€173,-
Die van mij zijn ook duur zat, en ik mag alles lekker zelf betalen.flying jesse zei:Nope, ik betaal het niet zelf, mn vliegtuigen zijn al duur genoeg.
Met iets van 25 sim uren vliegtuig, denk ik dat ik een gemiddeld trainervliegtuig vast wel kan laten opstijgen en landen.flying jesse zei:Maar als je in je eentje op een weiland begint zonder ervaring, stort je geheid neer...
Daar heb ik ook allang naar gekeken, en alle clubs die ik noemden zijn meer dan 5km van mij verwijderd.flying jesse zei:Overigens zeg je dat je in de buurt van deze clubs woont. Dus moet je er zeker vna zijn dat je niet dicht bij de club vliegt ivm storing
flying jesse zei:Maar als je in je eentje op een weiland begint zonder ervaring, stort je geheid neer...
G zei:€91,- Lidmaatschap
€66,- KNVvL
€16,- Inschrijfkosten
------ +
€173,-
Als het bij één van die clubs hier nou ook 65 euro was, of 80,Peter Pankras zei:jezus.. wat belachelijk veel contributie.
bij ons betaal je 65 euro per jaar.. of het nu je eerste jaar is ja of nee. En knvvl doen we niet aan mee.. onzin.
maar ik kan me voorstellen dat je als besginnend modelvlieger wel een paar keer achter je oren krab.. 173 euro!! gekkenwerk..
Peter
Voor volwassenen valt het allemaal vast wel mee.Theo Coenen zei:G zei:€91,- Lidmaatschap
€66,- KNVvL
€16,- Inschrijfkosten
------ +
€173,-
Valt eigenlijk toch nog wel mee.
omgeteld komt dit het eerste jaar op 14,42 euro per maand en de volgende jaren op 13,08 per maand. Als je de KNVvL eraf haalt dan is het nog minder.