Transfer tape?

Ik zit nu op:
2 x Musmus
2 x Mr Hmmm
1 x Robert
2 x IJitsma
1 x Kevin
2 x Huey
2 x Rick

Daarmee zijn ze op.
Stuur even een pb met je adresgegevens dan stuur ik je er een terug met betaalinstructies.

Rick

Even een vraagje over deze tape: Houd het de hechting van de epoxy op de ondergrond niet tegen? Er zit toch soort laagje tussen, lijkt mij...

De hechting hoeft niet sterker te zijn dan het schuim zelf. Ander scheurt het schuim zelf ... Goede tape komt een heel eind wat dat betreft.

OK, dat is op schuim. Maar stel nou dat ik de tape methode wil gebruiken om het vleugelmiddendeel of de peg te verstevigen. Dus op glas... Goed plan?

Dat zou ik niet doen.
Precies zoals Dirk zegt, de hechting kan nooit sterker worden dan de ondergrond. In geval van schuim is dat dus niet heel veel.
Op glas of ander composiet is een veel sterkere hechting mogelijk, en ook noodzakelijk bij jouw voorbeelden.
Die lijmlaag van de tape lost wel wat op door de epoxy, maar het komt de hechting vast niet ten goede. Het lijkt me ook niet nodig voor die toepassing. Evt kan je de methode met bakpapier en een flinterdun spraytje spuitlijm gebruiken.

Er vielen zojuist twee rolletjes Ricktape door de bus! [emoji2] Ik heb alleen nog geen gegevens voor betaling ontvangen! Of was dit Sinterklaas en komen de rolletjes van Rick nog [emoji6]

Er vielen zojuist twee rolletjes Ricktape door de bus! [emoji2] Ik heb alleen nog geen gegevens voor betaling ontvangen! Of was dit Sinterklaas en komen de rolletjes van Rick nog [emoji6]

Ook hier vandaag een dikke mik
twee rolletjes tape van ene Rick

ook ik moet er nu nog voor betalen
dus ik dacht even mijn pb's binnen te halen

maar ook daar nog geen bericht
dat is nog eens klantgericht !

dus stuur maar snel en niet verzaken
zodat ik het vandaag nog over kan maken !

;):worship:

Bij een eventuele nieuwe bestelling zou ik ook graag meedoen. Heb ook nog wel wat winterprojectjes op mijn verlanglijstje staan[emoji6]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb nu 9 rolletjes uitgeleverd en heb er nog 2 in de verkoop, voor € 7.36 per stuk, incl. verzendkosten.
Van Robert en Ijitsma heb ik geen adres ontvangen, dus daar is niets naar toe gegaan.
De eerste 2 van Robert, Ijitsma en BGO die een pb sturen met adres kunnen een rol opgestuurd krijgen.

Rick

BGO en Ijtsma kunnen overmorgen een enveloppe met een rolletje verwachten.

Daarmee is deze GB klaar.

Rick

Vandaag is het kerstpakketje binnengekomen. Bedankt Rick!

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou heb ik vandaag voor het eerst geprobeerd om een stukje weefsel te voorzien van transfertape, maar bij het afrollen blijft de tape niet op de deklaag zitten maar op de andere kant van de rol. Hierdoor ontstaat er niet een strak strookje tape die ik vervolgens op het weefsel kan plakken. Wat doe ik verkeerd of is het eigenlijk k.t tape ?

Back