transmitter

haloo
ik heb vandaag een helicopter gekocht
ik snap een knopje op de transmitter niet
er staat 'band selector' met daarnaast een switch
weet iemand wat dit betekent?

Met de "bandselector" kun je kiezen tussen 2 of meer frequenties die het zendertje uitzend, zo kun je ook samen vliegen zonder elkaar te storen.

Ga jij bij Coenraad ook zo met mensen om :confused:

Ja als mensen komen vragen wat duidelijk in de handleiding staat wel ja. dan verzoek ik eerst even de handleiding te lezen. maar meestal hebben we de mensen dat al uitgelegt als ze iets kopen.
dat noemen ze vragen naar de bekende weg en niet de moeite nemen om de handleiding te lezen of eerst zelf eens te zoeken naar info.

en ik weet niet waarom je zeg (ZO MET MENSEN OMGAAN) is een nette normale manier om duidelijk te maken dat hij de handleiding moet nemen en lezen.

dit soort berichten komen veel te veel voor, omdat er veel zijn die te lui zijn.

mvg Hans

Ik vind juist dat er teveel nutteloze reacties zijn zoals die van jou.
Niet iedereen wordt wijs van die f.... manuel uit china. En als je dan de moeite neemt om te reageren, geef dan een nuttige bijdrage. Dan help je weer iemand. ;)

Ik vind juist dat er teveel nutteloze reacties zijn zoals die van jou.
Niet iedereen wordt wijs van die f.... manuel uit china. En als je dan de moeite neemt om te reageren, geef dan een nuttige bijdrage. Dan help je weer iemand. ;)

tja ieder zijn mening, ik vind dat ze gewoon de moeite niet nemen.
en ik denk ook dat er genoeg mede forumleden dit ook vinden.
en als ze goed advies willen kunnen ze het beter in een winkel kopen die het uitlegt.

mvg Hans

Back